Αυτό δεν είναι απλώς ξεπούλημα.. Είναι διάλυση..
H φαιά προπαγάνδα προβάλλει το ύψος των συνολικών επενδύσεων που θα ξεπεράσουν τα 1,5 δισ. ευρώ, τη δημιουργία 2.000 θέσεων εργασίας στη φάση κατασκευής του έργου, τη γεωπολιτική αναβάθμιση της χώρας στον ενεργειακό χάρτη της ΕΕ, καθώς και τα 400 εκατ. ευρώ που θα δώσει η «Socar» για την απόκτηση του ΔΕΣΦΑ. Κάποιοι πράγματι είναι ικανοποιημένοι από την κατάληξη των χειρισμών ξεπουλήματος της χώρας. Κι αυτοί δεν είναι άλλοι από μια χούφτα οικογενειών της γνωστής συνομοταξίας των εθνονταβατζήδων γιατί εξασφάλισαν τη συμμετοχή της Ελλάδας ως κρίκου του ευρωατλαντικού σχεδίου μεταφοράς φυσικού αερίου (του περιβόητου νότιου ενεργειακού διαδρόμου) που ευθύς εξ αρχής στόχο του είχε την μείωση της ενεργειακής εξάρτησης της ΕΕ από την Ρωσία. Και για να αντιληφθείτε πλήρως του τι σημαίνει αυτό σημειώνω τα εξής: Πρώτον αναβαθίστηκε στρατηγικά η Ελλάδα σε κόμβο μεταφοράς ενέργειας και εμπορευμάτων.. Και δεύτερον διευκολύνεται η συγκρότηση του ενεργειακού άξονα Ισραήλ - Κύπρου - Ελλάδας (προς όφελος του πρώτου) για την προμήθεια φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή αγορά. "Δουλιές" που επωμίζονται να διεκπεραιώσουν οι εγχώριοι μονοπωλιακοί όμιλοι παροχής σχετικών υποδομών όπως: Ο όμιλος Στασινόπουλου, οι όμιλοι που διεκδικούν τη ΔΕΠΑ μετά την αποχώρηση της «Γκάζπρομ» (π.χ. Μυτηλιναίου - Βαρδινογιάννη) και βέβαια ο όμιλος «Λάτση» αφού από τη συνολική πώληση του 66% των μετοχών του ΔΕΣΦΑ πάνω από το μισό μερίδιο (35%) ανήκει στα ΕΛΠΕ. Και ως προς τι ο πόνος και ο αλληλοσπαραγαμός; Για διακόσιες θέσεις εργασίας σε συνθήκες και αμοιβές γαλέρας εν μέσω ενός εκατομμυρίου εξακοσίων χιλιάδων ανέργων, αλλά και για κάτι χείριστο αυτού. Την άμεση εμπλοκή της χώρας μας στους Νατοϊκούς και Ευρωενωσιακούς τυχοδιωκτισμούς. Απόδειξη αυτών είναι πως εν λόγω αγωγός δεν θα εξυπηρετεί παρά μόνον το 3% των Ευρωπαϊκών αναγκών(Τουρκία,Ελλάδα,Ιταλία,και ίσως Βουλγαρία και Κροατία) αντιθέτως με τον Ναμπούκο που θα κάλυπτε το 33%.. Αυτό δεν είναι απλώς ξεπούλημα. Είναι διάλυση..
H φαιά προπαγάνδα προβάλλει το ύψος των συνολικών επενδύσεων που θα ξεπεράσουν τα 1,5 δισ. ευρώ, τη δημιουργία 2.000 θέσεων εργασίας στη φάση κατασκευής του έργου, τη γεωπολιτική αναβάθμιση της χώρας στον ενεργειακό χάρτη της ΕΕ, καθώς και τα 400 εκατ. ευρώ που θα δώσει η «Socar» για την απόκτηση του ΔΕΣΦΑ. Κάποιοι πράγματι είναι ικανοποιημένοι από την κατάληξη των χειρισμών ξεπουλήματος της χώρας. Κι αυτοί δεν είναι άλλοι από μια χούφτα οικογενειών της γνωστής συνομοταξίας των εθνονταβατζήδων γιατί εξασφάλισαν τη συμμετοχή της Ελλάδας ως κρίκου του ευρωατλαντικού σχεδίου μεταφοράς φυσικού αερίου (του περιβόητου νότιου ενεργειακού διαδρόμου) που ευθύς εξ αρχής στόχο του είχε την μείωση της ενεργειακής εξάρτησης της ΕΕ από την Ρωσία. Και για να αντιληφθείτε πλήρως του τι σημαίνει αυτό σημειώνω τα εξής: Πρώτον αναβαθίστηκε στρατηγικά η Ελλάδα σε κόμβο μεταφοράς ενέργειας και εμπορευμάτων.. Και δεύτερον διευκολύνεται η συγκρότηση του ενεργειακού άξονα Ισραήλ - Κύπρου - Ελλάδας (προς όφελος του πρώτου) για την προμήθεια φυσικού αερίου στην Ευρωπαϊκή αγορά. "Δουλιές" που επωμίζονται να διεκπεραιώσουν οι εγχώριοι μονοπωλιακοί όμιλοι παροχής σχετικών υποδομών όπως: Ο όμιλος Στασινόπουλου, οι όμιλοι που διεκδικούν τη ΔΕΠΑ μετά την αποχώρηση της «Γκάζπρομ» (π.χ. Μυτηλιναίου - Βαρδινογιάννη) και βέβαια ο όμιλος «Λάτση» αφού από τη συνολική πώληση του 66% των μετοχών του ΔΕΣΦΑ πάνω από το μισό μερίδιο (35%) ανήκει στα ΕΛΠΕ. Και ως προς τι ο πόνος και ο αλληλοσπαραγαμός; Για διακόσιες θέσεις εργασίας σε συνθήκες και αμοιβές γαλέρας εν μέσω ενός εκατομμυρίου εξακοσίων χιλιάδων ανέργων, αλλά και για κάτι χείριστο αυτού. Την άμεση εμπλοκή της χώρας μας στους Νατοϊκούς και Ευρωενωσιακούς τυχοδιωκτισμούς. Απόδειξη αυτών είναι πως εν λόγω αγωγός δεν θα εξυπηρετεί παρά μόνον το 3% των Ευρωπαϊκών αναγκών(Τουρκία,Ελλάδα,Ιταλία,και ίσως Βουλγαρία και Κροατία) αντιθέτως με τον Ναμπούκο που θα κάλυπτε το 33%.. Αυτό δεν είναι απλώς ξεπούλημα. Είναι διάλυση..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου