Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Γυναίκες οδηγοί..
Το είχα το θέμα ημέρες τώρα αλλά δυστυχώς με πρόλαβε η τραγωδία των πέντε -που τελικά ήταν έξη η μία κατά πλάσμα δικαίου σε εμβρυακή κατάσταση- γυναικών.. Και το κράτησα από σεβασμό στον ανείπωτο πόνο των συγγενών τους τους  οποίους θα παρότρυνα να ψάξουν το αυτοκίνητο.. Μια αίτηση στο ΤΕΕ είναι για να επιληφθεί κάποιος ανεξάρτητος πραγματογνώμονάς του. Μπορεί έστω και μέσα από τις τσαλακωμένες λαμαρίνες να βρεθεί άκρη.. Το υπέστην τραυματικά και εγώ, βιώνω υπό το καθεστώς φονικών εμβοών στ' αυτιά- εξ αιτίας του πανικού από ένα ατύχημα που είχα, για να ανακαλύψω πως στο καινουργές αυτοκίνητο που είχα αγοράσει μάρκας ford maverick είχε στραβοπιάσει η βίδα σε μια από τις τρεις βάσεις της μηχανής με συνέπεια αυτή να είναι κυριολεκτικά στον αέρα. (αν είχα γκρεμοτσακιστεί κι εγώ και η οικογένεια μου τι άκρη να έβρισκε και ποιος..) Τελικά στον αέρα βρέθηκα εγώ κρεμασμένος σε έναν γκρεμό εκατόν πενήντα μέτρων βάθους.. Τι έγινε; Αναμένω την απόφαση του εφετείου μετά οκτώ χρόνια από την κατάθεση της αγωγής έχοντας κερδίσει τα ασφαλιστικά μέτρα και χάσει στο πρωτοδικείο όταν: Η Γεν. Γραμ. Προστασίας Καταναλωτή έκρινε το αυτοκίνητό μου μη ασφαλές προϊόν και επέβαλε πρόστιμο στην εισαγωγική εταιρία, το Πολυτεχνείο απέδωσε παραβίαση της έγκρισης τύπου που έθεσε σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές και το ΤΤΕ (τεχνικό επιμελητήριο Ελλάδας) αποφάνθηκε για εγκληματική αμέλεια του κατασκευαστή. Προσέφυγα στο υπουργείο δικαιοσύνης καταγγέλλοντας τους τρεις δικαστές και η υπόθεση παραπέμφθηκε στην εισαγγελία Χαλκίδας για να μου απαντήσει εμμέσως η εισαγγελέας τι νομίζετε. Περίπου πως έχω δίκιο και να είμαι βέβαιος πως στο εφετείο θα είναι πιο προσεκτικοί!!
Ας είναι με τα δυσάρεστα.. Υπό άλλες συνθήκες θα γελούσατε με την καρδιά σας τώρα δεν ξέρω..












































































Δεν υπάρχουν σχόλια: