Οι βάσεις του μαθησιακού θανάτου..
Ευγένιος Ανδρικόπουλος
Αν κάτι με θυμώνει σε βαθμό διάπραξης κάποιου κακουργήματος, είναι όταν τα δουλικά της διαπλοκής, επιχειρούν να μου στρεβλώσουν κατάμουτρα την πραγματικότητα. Και εν προκειμένω μιλώ για την πραγματικότητα που συμπίεσε τις βάσεις έτσι ώστε να αδράξουν την ευκαιρία οι παπαγάλοι του Αφρικανικού εκδοτικού κέντρου και να στάξουν στοχευμένα χολή κατά των καθηγητών της Μέσης εκπαίδευσης..
Έσταξαν βεβαίως και κάποια δάκρια αντιπερισπασμού για την αποτυχία των παιδιών επί της μόρφωσης των οποίων δεκάρα δεν δίνουν. Αν έδιναν δεν θα πρωταγωνιστούσαν τα τηλεοπτικά τους μπορντέλα στον κοινωνικό αταβισμό.
Τι ακριβώς συνέβη τούτη την μνημονιακή χρονιά; Ο βαθμός δυσκολίας στην πλειοψηφία των μαθημάτων ήταν τόσο υψηλός ώστε ακόμη και εκείνα τα παιδιά που με τα φτερά των γνώσεών τους ίσως να τον άγγιζαν, όταν κατά την ώρα της κρίσης το επιχείρησαν γκρεμίστηκαν από τα ύψη του θορυβωδώς. Αρχής γενομένης του ακατάστατου ψυχισμού της στιγμής, η εξήγηση της μαζικής αποτυχίας κατά την ταπεινή μου γνώμη καταλήγει στο ένα και κυρίαρχο:
Επιχειρήθηκε δια των εξετάσεων ένα κοινωνικό ξεκαθάρισμα λογαριασμών για την διαμόρφωση ενός ολιγομελούς αριθμού της αυριανής εργατικής αριστοκρατίας.
Πάγια επιδίωξη του καθεστώτος ήταν αυτός (ο αριθμός) να είναι μικρός –άρα απολύτως ελεγχόμενος αφού οι θέσεις εργασίας τους θα είναι αριθμημένες και ονομαστικές. Κάτι που θα μείωνε καταλυτικά τις μεταξύ τους τριβές οι οποίες κατά κανόνα οδηγούν σε επαναστατικές διαφοροποιήσεις από τους τυχόν αποκλεισμούς.
Με λόγια απλά συστήνουν ένα σώμα πιστών ιπποτών της επιστήμης για την προστασία της βασιλείας του κεφαλαίου. Αυτή είναι η ανομολόγητη «σφαγή» στην οποία οι καθεστωτικοί ψιττακοί αναφέρθηκαν αποσπασματικά για να προκαλέσουν τον κουρνιαχτό απόκρυψης του πραγματικού τους στόχου. Το ιστορικό ρεκόρ αποτυχίας που κρεμάστηκε με πηχυαίους τίτλους στα μανταλάκια των περιπτέρων σε καμιά περίπτωση αντανακλά την δημιουργική δουλιά των καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης.
Απλώς αποδεικνύει περίτρανα τις κοινωνικοοικονομικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των μαθητών.
Όσα παιδιά τούτη την χρονιά πέρασαν με επιτυχία τον κανιβαλισμό των εξετάσεων, ήταν πλην ηχηρών εξαιρέσεων γόνοι εύπορων και μορφωμένων οικογενειών που πρώτον κατείχαν το προνόμιο της εντατικής φροντιστηριακής εκπαίδευσης και δεύτερον, ο διάδρομος απογείωσής τους προς την ζωή στρώθηκε από το προσωπικό τους περιβάλλον με τα ευγενέστερα και τα ανθεκτικότερα των υλικών..
Κατάσταση όμως που σε καμιά περίπτωση προαναγγέλλει πως οι αυριανοί πολιτικοί μηχανικοί ή γιατροί της σημερινή φουρνιάς θα είναι καλλίτεροι των προηγούμενων ή των επόμενων, ή επί το χείριστο: Πως ακόμη και όσοι απέτυχαν να διέλθουν τον εξεταστικό Ρουβίκωνα υπήρξαν μειωμένων ικανοτήτων μαθητές. Όχι με κεφαλαία.
Αναδεικνύει απλώς για μια ακόμη φορά την διαχρονικά κοινωνική ανισοτιμία μεταξύ των μαθητών. Κατάσταση που όσο εξακολουθεί ο λαός να βιώνει το καθεστώς κατοχής θα βαίνει επιδεινούμενη.
Ευγένιος Ανδρικόπουλος
Αν κάτι με θυμώνει σε βαθμό διάπραξης κάποιου κακουργήματος, είναι όταν τα δουλικά της διαπλοκής, επιχειρούν να μου στρεβλώσουν κατάμουτρα την πραγματικότητα. Και εν προκειμένω μιλώ για την πραγματικότητα που συμπίεσε τις βάσεις έτσι ώστε να αδράξουν την ευκαιρία οι παπαγάλοι του Αφρικανικού εκδοτικού κέντρου και να στάξουν στοχευμένα χολή κατά των καθηγητών της Μέσης εκπαίδευσης.. Έσταξαν βεβαίως και κάποια δάκρια αντιπερισπασμού για την αποτυχία των παιδιών επί της μόρφωσης των οποίων δεκάρα δεν δίνουν. Αν έδιναν δεν θα πρωταγωνιστούσαν τα τηλεοπτικά τους μπορντέλα στον κοινωνικό αταβισμό.
Τι ακριβώς συνέβη τούτη την μνημονιακή χρονιά; Ο βαθμός δυσκολίας στην πλειοψηφία των μαθημάτων ήταν τόσο υψηλός ώστε ακόμη και εκείνα τα παιδιά που με τα φτερά των γνώσεών τους ίσως να τον άγγιζαν, όταν κατά την ώρα της κρίσης το επιχείρησαν γκρεμίστηκαν από τα ύψη του θορυβωδώς. Αρχής γενομένης του ακατάστατου ψυχισμού της στιγμής, η εξήγηση της μαζικής αποτυχίας κατά την ταπεινή μου γνώμη καταλήγει στο ένα και κυρίαρχο:
Επιχειρήθηκε δια των εξετάσεων ένα κοινωνικό ξεκαθάρισμα λογαριασμών για την διαμόρφωση ενός ολιγομελούς αριθμού της αυριανής εργατικής αριστοκρατίας.
Πάγια επιδίωξη του καθεστώτος ήταν αυτός (ο αριθμός) να είναι μικρός –άρα απολύτως ελεγχόμενος αφού οι θέσεις εργασίας τους θα είναι αριθμημένες και ονομαστικές. Κάτι που θα μείωνε καταλυτικά τις μεταξύ τους τριβές οι οποίες κατά κανόνα οδηγούν σε επαναστατικές διαφοροποιήσεις από τους τυχόν αποκλεισμούς.
Με λόγια απλά συστήνουν ένα σώμα πιστών ιπποτών της επιστήμης για την προστασία της βασιλείας του κεφαλαίου. Αυτή είναι η ανομολόγητη «σφαγή» στην οποία οι καθεστωτικοί ψιττακοί αναφέρθηκαν αποσπασματικά για να προκαλέσουν τον κουρνιαχτό απόκρυψης του πραγματικού τους στόχου. Το ιστορικό ρεκόρ αποτυχίας που κρεμάστηκε με πηχυαίους τίτλους στα μανταλάκια των περιπτέρων σε καμιά περίπτωση αντανακλά την δημιουργική δουλιά των καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης.
Απλώς αποδεικνύει περίτρανα τις κοινωνικοοικονομικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των μαθητών.
Όσα παιδιά τούτη την χρονιά πέρασαν με επιτυχία τον κανιβαλισμό των εξετάσεων, ήταν πλην ηχηρών εξαιρέσεων γόνοι εύπορων και μορφωμένων οικογενειών που πρώτον κατείχαν το προνόμιο της εντατικής φροντιστηριακής εκπαίδευσης και δεύτερον, ο διάδρομος απογείωσής τους προς την ζωή στρώθηκε από το προσωπικό τους περιβάλλον με τα ευγενέστερα και τα ανθεκτικότερα των υλικών..
Κατάσταση όμως που σε καμιά περίπτωση προαναγγέλλει πως οι αυριανοί πολιτικοί μηχανικοί ή γιατροί της σημερινή φουρνιάς θα είναι καλλίτεροι των προηγούμενων ή των επόμενων, ή επί το χείριστο: Πως ακόμη και όσοι απέτυχαν να διέλθουν τον εξεταστικό Ρουβίκωνα υπήρξαν μειωμένων ικανοτήτων μαθητές. Όχι με κεφαλαία.
Αναδεικνύει απλώς για μια ακόμη φορά την διαχρονικά κοινωνική ανισοτιμία μεταξύ των μαθητών. Κατάσταση που όσο εξακολουθεί ο λαός να βιώνει το καθεστώς κατοχής θα βαίνει επιδεινούμενη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου