Καταμεσής της κρίσης προσδοκούν σε υπερκέρδη.. Ποιοι; Ποιοι άλλοι; Οι καρχαρίες του εφοπλισμού που πατώντας πάνω στις αντιλαϊκές πολιτικές του ευρωμπορντέλου και άλλων τινών πρώτου βαθμού συγγενείας, προπαρασκευάζουν νέο ρεσάλτο αγοράς σύγχρονων γαλερών.. Προσέξτε.. Την ίδια στιγμή που στην Ισπανία Ιταλία και Πορτογαλία οι κατασχέσεις τρέχουν όπως τα σάλια ενός άγριου λύκου εμπρός στο θήραμά του, αλλά και στην Ελλάδα έχει τόσο βυθιστεί το λαϊκό εισόδημα που αναπνέει ο λαός με το καλάμι σαν τους Βιετκόγκ, ο πρόεδρος του «Hellenic Shipbrokers Association» («μεσίτες ναυλώσεων και αγοραπωλησιών πλοίων») μιλώντας στους υποτακτικούς του ενημερωτές από το «Capital.gr» σημειώνει:
«Αν συνεχισθεί η ίδια δυναμική στις αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων πλοίων για όλο το 2013, ενδέχεται να έχουμε μια ακόμα σημαντική χρονιά σχετικά με τον αριθμό πωλήσεων. Αυτό θα έχει διπλή σημασία αν συνυπολογίσουμε ότι υπάρχει πολύ λίγη τραπεζική χρηματοδότηση των deals αυτών και ως εκ τούτου τα περισσότερα από αυτά είναι επενδύσεις ιδίων κεφαλαίων (...)». (τα οποία δεν κατατίθενται στην χώρα -σημαία ευκαιρίας- την Ελλάδα που τους επιδοτεί και τους φοροαπαλλάσσει)Μιλά για «επενδυτικό ενδιαφέρον τόσο σε πλοία που είναι "στο νερό" (...) αλλά και σε συμβόλαια ναυπηγήσεως νέων οικολογικών πλοίων». Κάτι σαν το ότι βγάλαμε στα ξένα στο.. μ... και στην ταβέρνα μου μοιάζει αυτό αλλά πάμε παρακάτω.. «Επενδυτικά βλέπουμε ότι οι Ελληνες δείχνουν ένα αγοραστικό ενδιαφέρον και αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων πλοίων έχουν βρεθεί σε χαμηλά της τελευταίας 10ετίας, και αυτό φέρνει στο μυαλό τους την λέξη "ευκαιρία". Υπάρχει κάποια πράξη σε Kamsarmax (σ.σ.: τύπος φορτηγού πλοίου μήκους έως 230 μέτρα) 83.000 τόνων Bulker (σ.σ. πλοίο μεταφοράς χύμα ξηρού φορτίου) που έχει καταγραφεί πριν ενάμιση μήνα, που το αδελφό του πλοίο είχε πωληθεί τον Αύγουστο του 2012, κατά 35% ακριβότερα. Αν συνυπολογίσουμε ότι από τον Αύγουστο του 2012 μέχρι σήμερα οι ναύλοι δεν έχουν παρουσιάσει την ανάλογη μεταβολή, καταλαβαίνουμε ότι ένα τέτοιο σοβαρό discount στην τιμή απόκτησης είναι δελεαστικό (...)» .Για δε τις διεθνείς αγορές αναφέρει ότι «Το επενδυτικό ενδιαφέρον και η κινητικότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων είναι αυξημένο για το πρώτο τρίμηνο του 2013. Συγκεκριμένα μέχρι τέλος Μαρτίου 2013, 358 πλοία έχουν αγορασθεί σε σχέση με 228 πλοία το ίδιο διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου 2012. 40% περισσότερες αγορές πλοίων έχουν παρατηρηθεί σε κάθε μήνα της φετινής χρονιάς σε σχέση με τους ίδιους μήνες της περασμένης χρονιάς και ο ρυθμός πωλήσεων αυξάνεται κάθε μήνα ακριβώς όπως και την περασμένη χρονιά».Πού εστιάζουν οι Ελληνες επιχειρηματίες; «Στις αγοραπωλησίες πλοίων μέχρι τώρα είχαμε ένα σενάριο που ήθελε πρωτίστως τους Ελληνες να πουλάνε πλοία και τους Κινέζους να τα αγοράζουν. Πλέον έχουμε μια αλλαγή τόσο στο σενάριο αυτό, όσο και στους πρωταγωνιστές του. Σήμερα οι Ελληνες είναι οι κύριοι αγοραστές και οι Ιάπωνες οι βασικοί πωλητές πλοίων. Σύμφωνα με τα στατιστικά μας στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2013, οι Ελληνες έχουν αγοράσει 72 πλοία όλων των τύπων και έχουν επενδύσει κοντά στο 1 δισ. δολάρια. Οι Ιάπωνες είναι πωλητές για 45 από αυτά τα πλοία. Η προτίμηση πλοίων που πουλάνε Ιάπωνες έχει λογική εξήγηση, καθώς αυτά είναι τα μόνα ελκυστικά που διατίθενται προς πώληση τη συγκεκριμένη περίοδο και επειδή είχαν παραγγελθεί ως νεότευκτα από πολύ μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες όπως (...) οπότε και τα specifications (σ.σ. οι προδιαγραφές τους) τους είναι αρκετά πλούσια και τα σκαριά καλοφτιαγμένα και ποιοτικά».Αν κατόπιν αυτών υπάρξει στο εξής έστω και ένας που να μου σχολιάσει πως ο πόλεμος δεν είναι ταξικός δύο τινά θα συμβαίνουν. Ή μαλάκας είναι ή κολαούζος των καρχαριών.. Τρίτον τι κατά τα πολιτικά μαθηματικά αποκλείεται..
«Αν συνεχισθεί η ίδια δυναμική στις αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων πλοίων για όλο το 2013, ενδέχεται να έχουμε μια ακόμα σημαντική χρονιά σχετικά με τον αριθμό πωλήσεων. Αυτό θα έχει διπλή σημασία αν συνυπολογίσουμε ότι υπάρχει πολύ λίγη τραπεζική χρηματοδότηση των deals αυτών και ως εκ τούτου τα περισσότερα από αυτά είναι επενδύσεις ιδίων κεφαλαίων (...)». (τα οποία δεν κατατίθενται στην χώρα -σημαία ευκαιρίας- την Ελλάδα που τους επιδοτεί και τους φοροαπαλλάσσει)Μιλά για «επενδυτικό ενδιαφέρον τόσο σε πλοία που είναι "στο νερό" (...) αλλά και σε συμβόλαια ναυπηγήσεως νέων οικολογικών πλοίων». Κάτι σαν το ότι βγάλαμε στα ξένα στο.. μ... και στην ταβέρνα μου μοιάζει αυτό αλλά πάμε παρακάτω.. «Επενδυτικά βλέπουμε ότι οι Ελληνες δείχνουν ένα αγοραστικό ενδιαφέρον και αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων πλοίων έχουν βρεθεί σε χαμηλά της τελευταίας 10ετίας, και αυτό φέρνει στο μυαλό τους την λέξη "ευκαιρία". Υπάρχει κάποια πράξη σε Kamsarmax (σ.σ.: τύπος φορτηγού πλοίου μήκους έως 230 μέτρα) 83.000 τόνων Bulker (σ.σ. πλοίο μεταφοράς χύμα ξηρού φορτίου) που έχει καταγραφεί πριν ενάμιση μήνα, που το αδελφό του πλοίο είχε πωληθεί τον Αύγουστο του 2012, κατά 35% ακριβότερα. Αν συνυπολογίσουμε ότι από τον Αύγουστο του 2012 μέχρι σήμερα οι ναύλοι δεν έχουν παρουσιάσει την ανάλογη μεταβολή, καταλαβαίνουμε ότι ένα τέτοιο σοβαρό discount στην τιμή απόκτησης είναι δελεαστικό (...)» .Για δε τις διεθνείς αγορές αναφέρει ότι «Το επενδυτικό ενδιαφέρον και η κινητικότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων είναι αυξημένο για το πρώτο τρίμηνο του 2013. Συγκεκριμένα μέχρι τέλος Μαρτίου 2013, 358 πλοία έχουν αγορασθεί σε σχέση με 228 πλοία το ίδιο διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου 2012. 40% περισσότερες αγορές πλοίων έχουν παρατηρηθεί σε κάθε μήνα της φετινής χρονιάς σε σχέση με τους ίδιους μήνες της περασμένης χρονιάς και ο ρυθμός πωλήσεων αυξάνεται κάθε μήνα ακριβώς όπως και την περασμένη χρονιά».Πού εστιάζουν οι Ελληνες επιχειρηματίες; «Στις αγοραπωλησίες πλοίων μέχρι τώρα είχαμε ένα σενάριο που ήθελε πρωτίστως τους Ελληνες να πουλάνε πλοία και τους Κινέζους να τα αγοράζουν. Πλέον έχουμε μια αλλαγή τόσο στο σενάριο αυτό, όσο και στους πρωταγωνιστές του. Σήμερα οι Ελληνες είναι οι κύριοι αγοραστές και οι Ιάπωνες οι βασικοί πωλητές πλοίων. Σύμφωνα με τα στατιστικά μας στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2013, οι Ελληνες έχουν αγοράσει 72 πλοία όλων των τύπων και έχουν επενδύσει κοντά στο 1 δισ. δολάρια. Οι Ιάπωνες είναι πωλητές για 45 από αυτά τα πλοία. Η προτίμηση πλοίων που πουλάνε Ιάπωνες έχει λογική εξήγηση, καθώς αυτά είναι τα μόνα ελκυστικά που διατίθενται προς πώληση τη συγκεκριμένη περίοδο και επειδή είχαν παραγγελθεί ως νεότευκτα από πολύ μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες όπως (...) οπότε και τα specifications (σ.σ. οι προδιαγραφές τους) τους είναι αρκετά πλούσια και τα σκαριά καλοφτιαγμένα και ποιοτικά».Αν κατόπιν αυτών υπάρξει στο εξής έστω και ένας που να μου σχολιάσει πως ο πόλεμος δεν είναι ταξικός δύο τινά θα συμβαίνουν. Ή μαλάκας είναι ή κολαούζος των καρχαριών.. Τρίτον τι κατά τα πολιτικά μαθηματικά αποκλείεται..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου