Διαγωνισμοί πολυεθνικών
Η
μέθοδος των μαθητικών διαγωνισμών είναι μια από τις προσφιλέστερες
λειτουργίες των μεγάλων επιχειρήσεων και ομίλων προκειμένου να
προσεγγίσουν πελάτες μικρών ηλικιών, να νομιμοποιηθούν στα μάτια τους
και κυρίως να παρέμβουν στις νεανικές συνειδήσεις υπαγορεύοντάς τους με
τον ένα ή τον άλλο τρόπο το... μονόδρομο της κυριαρχίας του κεφαλαίου.
Αυτή τους η δράση όμως θα παρέμενε περιορισμένη αν δεν την αγκάλιαζε,
δεν την υιοθετούσε και δεν την πλάσαρε στους μαθητές το ίδιο το σχολείο.
Και για να γίνει αυτό αναλαμβάνει δράση το ίδιο το υπουργείο Παιδείας.
Κατά τα πρότυπα των προηγούμενων κυβερνήσεων έτσι και αυτή πλασάρει
υπηρεσιακά στα σχολεία τους διάφορους διαγωνισμούς των εταιρειών,
καθιστώντας εαυτούς dealers των εταιρειών στην προσπάθειά τους να
πλευρίσουν τους μικρούς μαθητές, όπως η συγκεκριμένη περίπτωση που αφορά
τον σχεδιασμό ενός λογοτύπου για την «Google» με θέμα την Ελλάδα. Το
υπουργείο Παιδείας σπεύδει να συμβάλλει στη διαφήμιση της εταιρείας
στέλνοντας εγκύκλιο για το διαγωνισμό στα σχολεία. Κι όλα καθαγιάζονται
όλα ωραία όλα ανθηρά.. Κανένας όμως δεν έχει πει στους μικρούς μαθητές
πως η εταιρία αυτή από κοινού με τις ομοειδείς της κατέχει την
δυνατότητα του φακελώματός τους πέραν βεβαίως των δις ω δις που
ενθυλακώνει για τους μεγαλομετόχους της ετησίως. Ε, και.. Σωστά.. Εδώ
μας έχουν βάλει τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι οδηγώντας μας στην
καταστροφή ο ρουφιανοφάκελος μας ενοχλεί; Όχι, αλλά λέμε τώρα..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου