Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Ποιο είναι ποιο.. 
Κλαυσίγελους μεταξύ των ακροατών ή αναγνωστών του παράγει το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ.. Με ανεπιτυχείς αλληγορίες και ευτελείς υπαινιγμούς εξαπέλυσε εκστρατεία διάσωσης του αρχηγού του από την επιμελημένα ατιμέλητη και δημόσια εκφρασθείσα συμπαράταξή του στο «εντιμότατο» μέλος του κόμματός του και δήμαρχο Θεσσαλονίκης. Υπό την σκιά έτσι της σε ισόβια εντυπωσιακής καταδίκης του Παπαγεωργόπουλου και γνωρίζοντας πως έχει και αυτή, δια της πολιτικής της συμμορίας, καταδικάσει τον λαό σε «ισόβια φτώχεια», πρωταγωνιστεί -προκειμένου διασκεδάζοντας μας να στρεπτοδικήσει- σε μια κόντρα με τον Σύριζα, το περιεχόμενο της οποίας συνίσταται στο εξής: Το προσωπικό who is who εκείνου που περιέθαλψε εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου στο πολιτικό κονάκι του. «Ποιος είναι και που ενδημεί ο πατέρας του ληστή που επί πλέον κυκλοφορεί ελεύθερος ή ποιοι και που ανήκαν εκείνοι οι οποίοι όρθωσαν ως μάρτυρες υπεράσπισης της 17ης Νοέμβρη το ανάστημά τους ενώπιον της κατηγορούσας αρχής», ρωτά  -ως πολιτική «παρθένα» εξαγριωμένη για τον επικοινωνιακό βιασμό που υπέστη- η ΝΔ την αξιωματική αντιπολίτευση, προκειμένου να συμψηφίσει ενοχές.. Αποσιωπά ωστόσο δόλια πως: Και στις δύο εκδοχές, τόσο του «ληστή» όσο και της «17ης Νοέμβρη», θύματα δεν ήταν οι κοινοί θνητοί αλλά οι δράστες θεσμικών  αποφάσεων που συνιστούσαν αδιαμφισβήτητα το αδίκημα της ηθικής αυτουργίας σε εγκλήματα κατά του λαού. Αντιθέτως με τους «προβοκάτορες ή αλλοπαρμένους» της ατομικής επανάστασης, μεμονωμένα θύματα των οποίων υπήρξαν ορισμένοι από τους αποδεδειγμένα δυνάστες του. Επομένως οφείλουν οι της Νέας Δημοκρατίας –μετά της φουντωτής τους ουράς Πασόκ και Δημάρ- γελωτοποιοί των τοκογλύφων, να διαβαθμίσουν ευθέως και ευθαρσώς το μέγεθος των δύο αυτών εγκλημάτων προκειμένου εμείς οι ανυποψίαστοι να κατανοήσουμε την διαφορά. Ποιο δηλαδή εκ των δύο είναι ειδεχθές και στυγερό και ποιο παραπέμπει σε ιδεοληψία ή ακόμη ακόμη και συνταγματικά κατοχυρωμένη αυτοάμυνα. Εκείνο που δια του νομοθετικού όπλου προκαλεί μαζικούς θανάτους και αφανισμό ή το άλλο που δι ενός Καλάζνικωφ ή σαρανταπενταριού στοχοποιεί τους ηθικούς αυτουργούς; 
Ευγένιος Ανδρικόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: