Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Πλούσιοι στα λόγια φτωχοί στις πράξεις οι αντιφατικοί Έλληνες:


 Μηνύματα συμπαράστασης στην οικογένεια του θύματος της Ξάνθης και αιτήματα αδειών οπλοφορίας!! 

Επειδή εγώ όμως είμαι πάρα πολύ κακός να θυμίσω στους Ελληναράδες τα μηνύματα συμπαράστασης στον Κασιδιάρη όταν παραδειγματίζοντας ήθος ενώπιον όλου του λαού χτυπούσε μια γυναίκα και μάλιστα βουλευτή!!

Άντε, γιατί σιχαίνομαι την υποκρισία.. 

Ενδεικτικά του σοκ που έχει προκαλέσει το έγκλημα στην Ξάνθη είναι τα ηλεκτρονικά μηνύματα  που αναρτούν οι πολίτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ζητούν με επιτακτικό τρόπο την παραδειγματική τιμωρία των ενόχων, αναδεικνύοντας παράλληλα ένα αίσθημα γενικευμένου φόβου που έχει κατακλύσει μια κοινωνία που δεν είχε αντιμετωπίσει περιστατικό ανάλογης βιαιότητας στο πρόσφατο παρελθόν.


«Η να επαναφέρουν την θανατική ποινή ή να μας αφήσουν να οπλοφορούμε. Δεν υπάρχει άλλη λύση πλέον. Αλλά αυτοί κωλυσιεργούν ακόμα και για τα μη θανατηφόρα όπλα... Η εξέλιξη αυτής της ιστορίας θα ήταν πολύ διαφορετική αν η κοπέλα είχε τα μέσα να προστατεύσει τον εαυτό της».

«Είμαι σοκαρισμένη! Την ώρα που γυρνούσα σπίτι μου έγινε και μένω παραδίπλα! Δεν μπορώ να το πιστέψω! Καθάρματα! Εύχομαι δύναμη μεγάλη σε γονείς και αδέλφια! Και πάλι κρίμα!»

«Δεν είμαι καθόλου φεμινίστρια, όμως παρατηρώ με λύπη μου ότι τα χειρότερα εγκλήματα τα κάνουν άντρες πάντα. Υποτίθεται πρέπει να μας αγαπάνε και να μας προστατεύουν σε έναν ιδανικό ανύπαρκτο κόσμο...».

« Κουράγιο και δύναμη στην οικογένεια της κοπέλας... όλοι είμαστε δίπλα τους... εύχομαι οι υπεύθυνοι του απάνθρωπου αυτού εγκλήματος να την πάθουν με τον ποιο βασανιστικό τρόπο που θα υπάρξει ποτέ... μόνο αυτό! Συλλυπητήρια στην οικογένεια...».

Δεν υπάρχουν σχόλια: