Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ

Κρατούν την Ελλάδα εσαεί εξαρτημένη οι τοκογλύφοι του ευρωμπορντέλου..

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε τη διάθεση 180,9 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή μεγάλης οδικής αρτηρίας που θα συνδέει την περιοχή του Ακτίου με τον δυτικό άξονα Βορρά-Νότου στην Ελλάδα.

Πρόκειται για ένα από τα 181 συνολικά έργα (με ημερομηνία λήξης σαν τα μακαρόνια αλλά τουλάχιστον αυτά αναλώνονται και η παραγωγή τους δεν σταματά)που υποβλήθηκαν από κοινού με την Επιτροπή τον περασμένο Νοέμβριο, προκειμένου να υπερθησαυρίσουν οι εργολάβοι λέω εγώ να επιταχυνθεί η επιστροφή της Ελλάδας σε τροχιά ανάπτυξης, επιμένει το καθεστώς, μέσω της επένδυσης πόρων από τα διαρθρωτικά ταμεία.


Το έργο του Ακτίου έχει συνολικό μήκος 48,5 χλμ., παρακάμπτοντας τη λίμνη Αμβρακία.

Προβλέπει 7 ανισόπεδους κόμβους, 2 ισόπεδους κόμβους και περίπου 40 τεχνικά έργα.

Το έργο εντάσσεται στο διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών (TEN-T). Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), θα καλύψει τα 180,9 εκατομμύρια ευρώ από τα 232,43 εκατομμύρια ευρώ που θα κοστίσει συνολικά το έργο.

Αυτή η νέα σύνδεση θα βελτιώσει τις συνθήκες οδήγησης, θα μειώσει τη διάρκεια των μετακινήσεων και θα ενισχύσει την οδική ασφάλεια.
Πρόκειται για ένα από τα λεγόμενα «μεγάλα έργα», η συνολική δημόσια χρηματοδότηση των οποίων υπερβαίνει τα 50 εκατομμύρια ευρώ, πράγμα που σημαίνει ότι υπόκεινται σε ειδική απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ενώ άλλα είδη έργων εγκρίνονται σε εθνικό ή περιφερειακό επίπεδο.

Το Νοέμβριο του 2011 καταρτίστηκε από κοινού με τις ελληνικές αρχές ένας κατάλογος από 181 συγχρηματοδοτούμενα έργα προτεραιότητας μεγάλης επενδυτικής αξίας.

Ο κατάλογος καλύπτει το 56% των διαθέσιμων πόρων της πολιτικής για τη συνοχή στην Ελλάδα για την περίοδο 2007-2013.

Απ' αυτά έχουν ήδη εγκριθεί από την Επιτροπή 12 μεγάλα έργα, στα περιλαμβάνονται τα ακόλουθα που εγκρίθηκαν πρόσφατα: (ιδού πως κάνουν εξαγωγή προϊοντων και ανεργίας για να μας κρατούν στα γόνατα εσαεί..)

αστικά λεωφορεία χαμηλών εκπομπών (ΕΘΕΛ) — (συνολικό κόστος: 56,8 εκατομμύρια ευρώ)·
ανακαίνιση των γραμμών των «Ηλεκτρικών Σιδηροδρόμων Αθηνών-Πειραιώς» (ΗΣΑΠ) και της σήραγγας της Ομόνοιας — (συνολικό κόστος: 97,4 εκατομμύρια ευρώ).

Για την περίοδο 2007-2013 προβλέπονται για την Ελλάδα επενδύσεις συνολικού ύψους 20,4 δισεκατομμυρίων ευρώ στο πλαίσιο της πολιτικής για τη συνοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: