Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

ΟΥΤΕ ΛΕΜΠΕΡ:

«Νιώθω άσχημα που έρχομαι με γερμανικό διαβατήριο»


Συνέντευξη Ποντίκι και στον Βάιο Μαχμουντέ


Η διάσημη ντίβα του καμπαρέ Ούτε Λέμπερ επιστρέφει στη χώρα μας ως «Τζένη των Πειρατών», με κλασικά τραγούδια που την ανέδειξαν, και όπως λέει στο Ποντκίκι ART, δεν νιώθει καθόλου Γερμανίδα.


«Πραγματικά συμπαραστέκομαι στον ελληνικό λαό αυτές τις δύσκολες ώρες που περνάει εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Δεν νιώθω καθόλου Γερμανίδα αυτήν τη φορά που έρχομαι στην Ελλάδα, ούτε αντιπροσωπεύω τη χώρα μου όσον αφορά την κρίση.



Για να είμαι ειλικρινής, νιώθω άσχημα που έρχομαι με γερμανικό διαβατήριο» είναι τα πρώτα λόγια της διάσημης τραγουδίστριας Ούτε Λέμπερ, από τη Νέα Υόρκη όπου ζει εδώ και χρόνια με την οικογένειά της, λίγο πριν επιστρέψει στη χώρα μας ως «Τζένη των Πειρατών» για τρεις παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη (1/3, Μέγαρο Μουσικής) και στην Αθήνα (3, 4/3, Μέγαρο Μουσικής).


Μια… πολύτεκνη femme fatale
Ντίβα του καμπαρέ, με εκπληκτική φωνή και επιβλητική σκηνική παρουσία, αλλά και εργαζόμενη μητέρα (πριν από τέσσερις μήνες απέκτησε το τέταρτο παιδί της), η Ούτε Λέμπερ δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Κάθε φορά που τη βλέπεις επί σκηνής να ερμηνεύει τραγούδια από το κλασικό ρεπερτόριο, αλλά και δικές της επιτυχίες, δεν τη χορταίνεις. Η νέα της τουρνέ με τίτλο «Pirate Jenny Is Back» θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς επιστρέφει στις ρίζες της, στο καμπαρέ, στο μουσικό είδος που την ανέδειξε.


«Η νέα μου παράσταση είναι πολύ οικεία και λιτή. Εμφανίζομαι μόνη επί σκηνής με δύο μουσικούς, και διαθέτει περισσότερο θεατρικά στοιχεία από τις υπόλοιπες συναυλίες που έχω κάνει. Βασίζεται στην ερμηνεία, οι ιστορίες των τραγουδιών είναι πιο σκοτεινές και μιλούν για τη ζωή, την αγάπη, τον πόνο, την απώλεια. Όλα αυτά τα κλασικά τραγούδια εξακολουθούν να είναι επίκαιρα στις μέρες μας και αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να προσφέρω στους θεατές ένα συναισθηματικό ταξίδι. Άλλωστε, αυτός είναι ο ρόλος των καλλιτεχνών, να αγγίζουν τους ανθρώπους με διαφορετικούς τρόπους» λέει. Όσον αφορά τον τίτλο της παράστασης, τον βρίσκει αρκετά σατιρικό. Όπως μας εξηγεί, υπάρχει λόγος: «Είναι η “Τζένη των Πειρατών” από την “Όπερα της Πεντάρας” των Κουρτ Βάιλ και Μπέρτολτ Μπρεχτ. Μια επαναστάτρια που δίνει τον δικό της σκληρό αγώνα. Θα έλεγα πως αυτός ο τίτλος είναι σατιρικός, ειδικά με την οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται αυτήν την εποχή η Ελλάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: