Έγκλημα δίχως τιμωρία !!!
Το πρόγραμμα των υποβρυχίων παραμένει στον «αέρα», με την κυβέρνηση και τις πολυεθνικές να εντείνουν τα «παιχνίδια» στις πλάτες των εργαζομένων και του λαού
Προχτές, ο φερόμενος ως νέος ιδιοκτήτης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, Λιβανέζος Ι. Σάφα, επισκέφθηκε τον υπουργό Εθνικής Αμυνας, Δ. Αβραμόπουλο, και ζήτησε από την κυβέρνηση να εκταμιεύσει μερικές ακόμα εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ προς την πολυεθνική, για εργασίες που δεν έχουν γίνει ακόμα και με όλο το πρόγραμμα των υποβρυχίων να βρίσκεται στον «αέρα».
Απείλησε στεγνά δε πως αν η κυβέρνηση δεν συμμορφωθεί προς τις υποδείξεις του, τα Ναυπηγεία θα κλείσουν και κατά συνέπεια δεν πρόκειται να παραδοθούν τα τρία νέα υποβρύχια, ούτε θα αρχίσει η κατασκευή των δύο επιπλέον υποβρυχίων αξίας 1 δισ. ευρώ,
τα οποία ας σημειωθεί είχαν απο την προηγούμενη κυβέρνηση ως «προίκα» παραγγελθεί για να παραμείνουν Αραβες και Γερμανοί στα Ναυπηγεία και να ολοκληρώσουν τα προηγούμενα τρία υποβρύχια, τα οποία εδώ και καιρό είναι στο τελικό στάδιο κατασκευής.
Υπενθυμίζεται ότι σε παλιούς και νέους ιδιοκτήτες (γερμανικές και αραβικές εταιρείες) των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά έχουν δοθεί από την Ελλάδα 2,5 δισ. ευρώ, το 85% του συνολικού κόστους, για την κατασκευή 6 νέων υποβρυχίων Τ-214. Μετά από καθυστερήσεις 6 ετών, έχει παραδοθεί μόνο ένα υποβρύχιο, το «Παπανικολής», αξίας μεταπώλησης - κατά τους Γερμανούς κατασκευαστές - μόλις 300 εκατ. ευρώ, το οποίο, αν και εντάχθηκε στο Στόλο, μπαινοβγαίνει στα Ναυπηγεία για επισκευές.
Με την αναθεωρημένη σύμβαση του Σεπτέμβρη του 2010, χαρίστηκαν στους Γερμανούς (μέχρι τότε ιδιοκτήτες των Ναυπηγείων) ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις 400 εκατ. ευρώ και εξασφαλίστηκε ένα καθεστώς οικονομικής ασυλίας για τους Αραβες, φερόμενους ως νέους ιδιοκτήτες των Ναυπηγείων. Πιο συγκεκριμένα, προβλέπονται σχεδόν μηδενικές ποινικές ρήτρες (ανώτατο όριο μπαίνει το 4%) για τυχόν νέες καθυστερήσεις και τους δίνεται η δυνατότητα για μονομερή καταγγελία της νέας σύμβασης, χωρίς επιπτώσεις σ' αυτούς και με επιστροφή ακόμα και των εγγυητικών επιστολών που έχουν καταθέσει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στα τρία υπό κατασκευή υποβρύχια που βρίσκονται στου Σκαραμαγκά, δεν έχει γίνει καμία εργασία διόρθωσης των προβλημάτων που είχαν εντοπιστεί στο πρωτότυπο - πειραματικό υποβρύχιο, το «Παπανικολής». Παρ' όλα αυτά, τα λεφτά δίνονταν κανονικά στις πολυεθνικές. Πρόκειται για ένα σκάνδαλο διαρκείας, το οποίο, εδώ και 10 χρόνια, τροφοδοτείται με νέες πράξεις, που κάθε φορά κοστίζουν μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, τα οποία οδηγούνται στα ταμεία των πολυεθνικών, στην ουσία του ίδιου ομίλου, που κατά καιρούς εμφανίζεται με άλλα ονόματα και άλλη «σημαία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.