Φτώχεια, παγωνιά, ασιτία και άδειες σάκες από βιβλία
Και επί τη ευκαιρία της αναφοράς μας στην ΟΛΜΕ ας καταγράψουμε συνοπτικά ένα μέρος της εικόνας (μέρος ε, γιατί το όλον θα μας συντρίψει πρωί πρωί,) που παρουσιάζει η εκπαίδευση από τις ανακοινώσεις διαμαρτυρίας τους προς το υπουργείο παραπαιδείας. Επειδή έξυπνοι άνθρωποι είστε θα αντιληφθήκατε ότι οι αγωνίες των εκπαιδευτικών δεν απαντήθηκαν ποτέ..
«Με την εφαρμογή του νέου νόμου 4024/11 έγιναν πλέον δυστυχώς τραγική πραγματικότητα οι στοχεύσεις της εφαρμοζόμενης πολιτικής για τη φτωχοποίηση των εκπαιδευτικών και όλων των εργαζομένων στο δημόσιο (μισθολόγιο), την υπηρεσιακή και βαθμολογική μας καθήλωση, τη μείωση του αριθμού των
εργαζομένων στο δημόσιο μέσω της εφεδρείας, του προσυνταξιοδοτικού καθεστώτος και των απολύσεων», προειδοοπιούν αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω..
«Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ επανέρχεται στο αίτημα να δοθεί το δικαίωμα στους μαθητές των ΕΠΑΛ οι οποίοι είναι απόφοιτοι άλλων τύπων Λυκείων (ΓΕΛ, ΕΠΛ, ΤΕΛ) να συμμετάσχουν στις Ειδικές Πανελλαδικές Εξετάσεις για την εισαγωγή αποφοίτων ΕΠΑΛ στα ΑΤΕΙ, συμμετέχοντας σε όλα τα μαθήματα.
Ειδικά προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας για τα μαθήματα Γενικής Παιδείας θα πρέπει να οργανωθούν για την καλύτερη προετοιμασία τους.»
«Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ σας ζητά να εξετάσετε θετικά το θέμα των μετεγγραφών των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ και της Ειδ. Αγωγής, οι οποίοι ήδη εργάζονται ως αναπληρωτές και έχουν εισαχθεί σε κάποιο τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ για την απόκτηση παιδαγωγικού πτυχίου σε άλλη πόλη, στο πλησιέστερο τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ στην πόλη όπου εργάζονται.»
Και επί τη ευκαιρία της αναφοράς μας στην ΟΛΜΕ ας καταγράψουμε συνοπτικά ένα μέρος της εικόνας (μέρος ε, γιατί το όλον θα μας συντρίψει πρωί πρωί,) που παρουσιάζει η εκπαίδευση από τις ανακοινώσεις διαμαρτυρίας τους προς το υπουργείο παραπαιδείας. Επειδή έξυπνοι άνθρωποι είστε θα αντιληφθήκατε ότι οι αγωνίες των εκπαιδευτικών δεν απαντήθηκαν ποτέ..
«Με την εφαρμογή του νέου νόμου 4024/11 έγιναν πλέον δυστυχώς τραγική πραγματικότητα οι στοχεύσεις της εφαρμοζόμενης πολιτικής για τη φτωχοποίηση των εκπαιδευτικών και όλων των εργαζομένων στο δημόσιο (μισθολόγιο), την υπηρεσιακή και βαθμολογική μας καθήλωση, τη μείωση του αριθμού των
εργαζομένων στο δημόσιο μέσω της εφεδρείας, του προσυνταξιοδοτικού καθεστώτος και των απολύσεων», προειδοοπιούν αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω..
«Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ επανέρχεται στο αίτημα να δοθεί το δικαίωμα στους μαθητές των ΕΠΑΛ οι οποίοι είναι απόφοιτοι άλλων τύπων Λυκείων (ΓΕΛ, ΕΠΛ, ΤΕΛ) να συμμετάσχουν στις Ειδικές Πανελλαδικές Εξετάσεις για την εισαγωγή αποφοίτων ΕΠΑΛ στα ΑΤΕΙ, συμμετέχοντας σε όλα τα μαθήματα.
Ειδικά προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας για τα μαθήματα Γενικής Παιδείας θα πρέπει να οργανωθούν για την καλύτερη προετοιμασία τους.»
«Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ σας ζητά να εξετάσετε θετικά το θέμα των μετεγγραφών των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ και της Ειδ. Αγωγής, οι οποίοι ήδη εργάζονται ως αναπληρωτές και έχουν εισαχθεί σε κάποιο τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ για την απόκτηση παιδαγωγικού πτυχίου σε άλλη πόλη, στο πλησιέστερο τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ στην πόλη όπου εργάζονται.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου