Ξεπούλησαν μπιρ παρά την Ολυμπιακή ως κρατικό μονοπώλιο για να φτιάξουν νέο ιδιωτικό και ισχυρότερο!
Γρύλιζαν θυμάμαι τόσο από τηλεοράσεως όσο και από ραδιοφώνου τα καθεστωτικά τσατσόνια για την επάρατη Ολυμπιακή που τάχα την πλήρωνε ο Έλλην φορολογούμενος.. (δεν εννοούσαν τους θιασώτες του κεφαλαίου γιατί αυτοί νομίμως φοροδιαφεύγουν είτε δια των φοροαπαλλαγών είτε δια των off shores είτε δια των μετοχών τους)
Και το έκαναν αναίσχυντα παρά το ότι οι εργαζόμενοι όσο και προσωπικά μέσα από περιθωριακά έντυπα είναι η αλήθεια δια ακαταμάχητων επιχειρημάτων τους αντιμετώπιζαν αποστομωτικά.
( Ένα εκατομμύριο διακόσιες πενήντα χιλιάδες δολάρια την ημέρα προσέφερε η Ολυμπιακή στα δημόσια ταμεία για να τα κατασπαταλούν οι διοικήσεις Σημίτη στην εξόντωση της εταιρίας.)
Τον χαβά τους.. Απλώς γιατί εκτελούσαν εντεταλμένη και μίσθαρνη δημοσιογραφία.. (τα επίχειρα αυτής της δημοσιογραφίας εισπράττουν σήμερα δια του αφανισμού τους)
Η απόφαση είχε ήδη ληφθεί στα σαλόνια της Εκάλης. (ξέρω τι γράφω) Η Ολυμπιακή είχε δικαστεί και καταδικαστεί στην εκποίησή της στο όνομα του γνωστού δράκου. Του ανταγωνισμού, εικόνα του οποίου αποκτήσαμε ηδη ιδιαιτέρως οδυνηρά άπαντες και όχι αποκλειστικά οι ακρίτες μας..
Επί των δύο μεγάλων εταιριών που την διαδέχθηκαν Aegean και Oλυμπιακή της οικογενείας Βγενόπουλου, υπάρχουν βάσιμε υπόνοιες στησίματος ενός καρτέλ (κάτι μας είπες τώρα..) το οποίο κατά προκλητικό τρόπο πουλά τις υπηρεσίες του με διαφορές που αγγίζουν το …ένα ευρώ!
Για παράδειγμα.. Εισιτήριο οικονομικής θέσης Αθήνα Θεσσαλονίκη για την Aegean 92 ευρώ και για την Ολυμπιακή 91 !!!!! Αντιστοίχως για την διακεκριμένη 156 ευρώ για την πρώτη 155 για την δεύτερη.. Οι συμπτώσεις των τιμών δεν περιορίζονται μονον στο συγκεκριμένο δρομολόγιο ή αποκλειστικά στις γραμμές εσωτερικού, και σας βεβαιώ ότι δεν υπάρχει ουδείς λόγος να παραθέσω κλέβοντας τον πολύτιμο χρόνο σας όλον τον κατάλογο.
Θα καταληφθείτε ωστόσο από υστερία μόλις σας ενημερώσω για το θέατρο της κοινοτικής επιτροπής ανταγωνισμού, η οποία αρνήθηκε την συγχώνευση των δύο εταιριών υπό το πρόσχημα της δημιουργίας καρτέλ, που ως θα αντιληφθήκατε, λειτουργεί άψογα σήμερα ως μηχανή δίχως παρασιτικούς υπόηχους ή υπέρηχους.
Ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής, αρμόδιος για την πολιτική ανταγωνισμού, κ. Joaquín Almunia έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η συγχώνευση της Aegean και της Olympic θα οδηγούσε σε οιονεί μονοπώλιο στην Ελλάδα και ως εκ τούτου σε υψηλότερες τιμές και χαμηλότερη ποιότητα υπηρεσιών για Έλληνες και τουρίστες που ταξιδεύουν μεταξύ Αθηνών και των νησιών. Το καθήκον της Επιτροπής είναι να εμποδίζει τη δημιουργία μονοπωλίων κατά την άσκηση των εξουσιών που της έχουν παραχωρηθεί από τα κράτη μέλη στον τομέα του ελέγχου των συγκεντρώσεων σε επίπεδο ΕΕ. Οι υπηρεσίες μου και ο ίδιος προσωπικά κάναμε ό,τι ήταν δυνατό για να βρούμε μια λύση, αλλά δυστυχώς τα διορθωτικά μέτρα που προτάθηκαν από τις επιχειρήσεις δεν θα προστάτευαν επαρκώς τα συμφέροντα των τεσσάρων εκατομμυρίων καταναλωτών που ταξιδεύουν στα εν λόγω δρομολόγια.»
Τώρα δεν χρειάζεται να θυμίσω στους ακρίτες μας την τιμή του εισιτηρίου αλλά και την ασφάλεια της κρατικής Ολυμπιακής γιατί θα είναι σαν να αναφερόμαστε σε παλιές ένδοξες μέρες που όμως δεν ήταν και τόσο μακριά..
Ας πρόσεχαν τι ψήφιζαν όμως.. Άπαντες.. Και οι μεν –του μητροπολιτικού κέντρου- και οι δε της υποτιμημένης περιφέρειας..
Κανέναν δεν λυπάμαι..
Γρύλιζαν θυμάμαι τόσο από τηλεοράσεως όσο και από ραδιοφώνου τα καθεστωτικά τσατσόνια για την επάρατη Ολυμπιακή που τάχα την πλήρωνε ο Έλλην φορολογούμενος.. (δεν εννοούσαν τους θιασώτες του κεφαλαίου γιατί αυτοί νομίμως φοροδιαφεύγουν είτε δια των φοροαπαλλαγών είτε δια των off shores είτε δια των μετοχών τους)
Και το έκαναν αναίσχυντα παρά το ότι οι εργαζόμενοι όσο και προσωπικά μέσα από περιθωριακά έντυπα είναι η αλήθεια δια ακαταμάχητων επιχειρημάτων τους αντιμετώπιζαν αποστομωτικά.
( Ένα εκατομμύριο διακόσιες πενήντα χιλιάδες δολάρια την ημέρα προσέφερε η Ολυμπιακή στα δημόσια ταμεία για να τα κατασπαταλούν οι διοικήσεις Σημίτη στην εξόντωση της εταιρίας.)
Τον χαβά τους.. Απλώς γιατί εκτελούσαν εντεταλμένη και μίσθαρνη δημοσιογραφία.. (τα επίχειρα αυτής της δημοσιογραφίας εισπράττουν σήμερα δια του αφανισμού τους)
Η απόφαση είχε ήδη ληφθεί στα σαλόνια της Εκάλης. (ξέρω τι γράφω) Η Ολυμπιακή είχε δικαστεί και καταδικαστεί στην εκποίησή της στο όνομα του γνωστού δράκου. Του ανταγωνισμού, εικόνα του οποίου αποκτήσαμε ηδη ιδιαιτέρως οδυνηρά άπαντες και όχι αποκλειστικά οι ακρίτες μας..
Επί των δύο μεγάλων εταιριών που την διαδέχθηκαν Aegean και Oλυμπιακή της οικογενείας Βγενόπουλου, υπάρχουν βάσιμε υπόνοιες στησίματος ενός καρτέλ (κάτι μας είπες τώρα..) το οποίο κατά προκλητικό τρόπο πουλά τις υπηρεσίες του με διαφορές που αγγίζουν το …ένα ευρώ!
Για παράδειγμα.. Εισιτήριο οικονομικής θέσης Αθήνα Θεσσαλονίκη για την Aegean 92 ευρώ και για την Ολυμπιακή 91 !!!!! Αντιστοίχως για την διακεκριμένη 156 ευρώ για την πρώτη 155 για την δεύτερη.. Οι συμπτώσεις των τιμών δεν περιορίζονται μονον στο συγκεκριμένο δρομολόγιο ή αποκλειστικά στις γραμμές εσωτερικού, και σας βεβαιώ ότι δεν υπάρχει ουδείς λόγος να παραθέσω κλέβοντας τον πολύτιμο χρόνο σας όλον τον κατάλογο.
Θα καταληφθείτε ωστόσο από υστερία μόλις σας ενημερώσω για το θέατρο της κοινοτικής επιτροπής ανταγωνισμού, η οποία αρνήθηκε την συγχώνευση των δύο εταιριών υπό το πρόσχημα της δημιουργίας καρτέλ, που ως θα αντιληφθήκατε, λειτουργεί άψογα σήμερα ως μηχανή δίχως παρασιτικούς υπόηχους ή υπέρηχους.
Ο Αντιπρόεδρος της Επιτροπής, αρμόδιος για την πολιτική ανταγωνισμού, κ. Joaquín Almunia έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η συγχώνευση της Aegean και της Olympic θα οδηγούσε σε οιονεί μονοπώλιο στην Ελλάδα και ως εκ τούτου σε υψηλότερες τιμές και χαμηλότερη ποιότητα υπηρεσιών για Έλληνες και τουρίστες που ταξιδεύουν μεταξύ Αθηνών και των νησιών. Το καθήκον της Επιτροπής είναι να εμποδίζει τη δημιουργία μονοπωλίων κατά την άσκηση των εξουσιών που της έχουν παραχωρηθεί από τα κράτη μέλη στον τομέα του ελέγχου των συγκεντρώσεων σε επίπεδο ΕΕ. Οι υπηρεσίες μου και ο ίδιος προσωπικά κάναμε ό,τι ήταν δυνατό για να βρούμε μια λύση, αλλά δυστυχώς τα διορθωτικά μέτρα που προτάθηκαν από τις επιχειρήσεις δεν θα προστάτευαν επαρκώς τα συμφέροντα των τεσσάρων εκατομμυρίων καταναλωτών που ταξιδεύουν στα εν λόγω δρομολόγια.»
Τώρα δεν χρειάζεται να θυμίσω στους ακρίτες μας την τιμή του εισιτηρίου αλλά και την ασφάλεια της κρατικής Ολυμπιακής γιατί θα είναι σαν να αναφερόμαστε σε παλιές ένδοξες μέρες που όμως δεν ήταν και τόσο μακριά..
Ας πρόσεχαν τι ψήφιζαν όμως.. Άπαντες.. Και οι μεν –του μητροπολιτικού κέντρου- και οι δε της υποτιμημένης περιφέρειας..
Κανέναν δεν λυπάμαι..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου