Διαφωνώ πλήρως με την ύποπτη απλοϊκότητα της γνώμης του Σκωτσέζου ιστορικού, (που αγνούσα) έτσι όπως μου την απέστειλε αναγνώστης μου,
αλλά φυσικά και θα την δημοσιεύσω γιατί αυτή ήταν πάντα η αρχή μου.. Εκ των αντιθέτων η ενότητα.
Να του επισημάνω μόνον πως η κοινωνικοπολιτική διαδρομή της ανθρώπινης ιστορίας δεν κατέρχεται εκ θεού,
και έχει σαφώς επιστημονικότερα περιγραφεί τόσο από τον Αριστοτέλη όσο και τον Μαρξ οι οποίοι την προσδιόρισαν ως εξής:
Η πρώτη γενιά χτίζει, η δεύτερη συντηρεί η τρίτη γκρεμίζει και κατά κανόνα όχι για να ανοικοδομήσει εκ νέου..
Η επιστολή
Το 1887 ο Αλέξανδρος Τάιλερ, ένας Σκωτσέζος καθηγητής ιστορίας στο Πανεπιστήμιο του Edinborough, λέει για την πτώση της αθηναϊκής Δημοκρατίας περίπου 2. 000 χρόνια πριν:
«Η δημοκρατία έχει πάντα προσωρινό χαρακτήρα. Απλά δεν μπορεί να υπάρξει ως μόνιμη μορφή διακυβέρνησης.
Μια δημοκρατία θα συνεχίσει να υφίσταται μέχρι τη στιγμή που οι ψηφοφόροι ανακαλύψουν, ότι μπορούν να ψηφίσουν οι ίδιοι αναμένοντας πλούσια δώρα από το δημόσιο ταμείο. " Από εκείνη τη στιγμή, η πλειοψηφία ψήφων πάει πάντα για τους υποψηφίους που υπόσχονται τα περισσότερα οφέλη από το δημόσιο ταμείο, με το αποτέλεσμα κάθε δημοκρατία τελικά να καταρρεύσει πάνω από χαλαρή δημοσιονομική πολιτική, που έχει σαν συνέπεια να ακολουθείται πάντα από μια δικτατορία, όχι απαραίτητα στρατιωτικού χαρακτήρα, αλλά μια συνήθη
εκτροπή πολιτικού - κομματικού χαρακτήρα.
Τούτο διότι οι κομματικοί συνδυασμοί αποδυναμώνουν τους συνταγματικούς και πολιτειακούς θεσμούς και τροποποιούν την πολιτική κατάσταση σε μια κομματική δικτατορία, η οποία στηρίζεται στον παράγοντα "κοινωνική απάθεια".
Η μέση ηλικία των μεγαλύτερων πολιτισμών του κόσμου από την αρχή της
ιστορίας, είναι περίπου 200 χρόνια.
Κατά τη διάρκεια των 200 ετών, αυτά τα έθνη πάντα προχώρησαν μέσα από
την ακόλουθη σειρά:
- Από τη δουλεία στην πνευματική πίστη
- Από πνευματική πίστη σε μεγάλο θάρρος
- Από το θάρρος στην ελευθερία
- Από την ελευθερία στην αφθονία
- Από την αφθονία στον εφησυχασμό
- Από τον εφησυχασμό στην απάθεια
- Από την απάθεια στην εξάρτηση
- Από την εξάρτηση πίσω στη δουλεία.
Είμαστε κοντά στο κλείσιμο του κύκλου. . . .
αλλά φυσικά και θα την δημοσιεύσω γιατί αυτή ήταν πάντα η αρχή μου.. Εκ των αντιθέτων η ενότητα.
Να του επισημάνω μόνον πως η κοινωνικοπολιτική διαδρομή της ανθρώπινης ιστορίας δεν κατέρχεται εκ θεού,
και έχει σαφώς επιστημονικότερα περιγραφεί τόσο από τον Αριστοτέλη όσο και τον Μαρξ οι οποίοι την προσδιόρισαν ως εξής:
Η πρώτη γενιά χτίζει, η δεύτερη συντηρεί η τρίτη γκρεμίζει και κατά κανόνα όχι για να ανοικοδομήσει εκ νέου..
Η επιστολή
Το 1887 ο Αλέξανδρος Τάιλερ, ένας Σκωτσέζος καθηγητής ιστορίας στο Πανεπιστήμιο του Edinborough, λέει για την πτώση της αθηναϊκής Δημοκρατίας περίπου 2. 000 χρόνια πριν:
«Η δημοκρατία έχει πάντα προσωρινό χαρακτήρα. Απλά δεν μπορεί να υπάρξει ως μόνιμη μορφή διακυβέρνησης.
Μια δημοκρατία θα συνεχίσει να υφίσταται μέχρι τη στιγμή που οι ψηφοφόροι ανακαλύψουν, ότι μπορούν να ψηφίσουν οι ίδιοι αναμένοντας πλούσια δώρα από το δημόσιο ταμείο. " Από εκείνη τη στιγμή, η πλειοψηφία ψήφων πάει πάντα για τους υποψηφίους που υπόσχονται τα περισσότερα οφέλη από το δημόσιο ταμείο, με το αποτέλεσμα κάθε δημοκρατία τελικά να καταρρεύσει πάνω από χαλαρή δημοσιονομική πολιτική, που έχει σαν συνέπεια να ακολουθείται πάντα από μια δικτατορία, όχι απαραίτητα στρατιωτικού χαρακτήρα, αλλά μια συνήθη
εκτροπή πολιτικού - κομματικού χαρακτήρα.
Τούτο διότι οι κομματικοί συνδυασμοί αποδυναμώνουν τους συνταγματικούς και πολιτειακούς θεσμούς και τροποποιούν την πολιτική κατάσταση σε μια κομματική δικτατορία, η οποία στηρίζεται στον παράγοντα "κοινωνική απάθεια".
Η μέση ηλικία των μεγαλύτερων πολιτισμών του κόσμου από την αρχή της
ιστορίας, είναι περίπου 200 χρόνια.
Κατά τη διάρκεια των 200 ετών, αυτά τα έθνη πάντα προχώρησαν μέσα από
την ακόλουθη σειρά:
- Από τη δουλεία στην πνευματική πίστη
- Από πνευματική πίστη σε μεγάλο θάρρος
- Από το θάρρος στην ελευθερία
- Από την ελευθερία στην αφθονία
- Από την αφθονία στον εφησυχασμό
- Από τον εφησυχασμό στην απάθεια
- Από την απάθεια στην εξάρτηση
- Από την εξάρτηση πίσω στη δουλεία.
Είμαστε κοντά στο κλείσιμο του κύκλου. . . .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου