Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Η Boeing παραδίδει το πρώτο της 787 Dreamliner

Και το όνομα αυτού, "ονειρική γραμμή".. Ή "γραμμή ονείρου" αν το επιθυμείτε..


Καθόλου μην εκπλαγείτε αν κάποια στιγμή αποκαλυφθεί πως στην υπερσύγχρονη αυτή κατασκευή έχουν εμπλακεί και έλληνες αεροναυπηγοί απόφοιτοι του Πολυτεχνείου μας.


αεροναυπηγός δεν είμαι αλλά με την αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι του πως θα προσεγγίσει το Ηράκλειο με 8 μποφόρ;
Φαινόμενο σύνηθες οι Έλληνες να μεγαλουργούν εκτός των συνόρων τους.
Επειδή απλώς αναγνωρίζεται η δουλιά τους και τους παρέχονται οι ευκολίες να αγγίξουν τις φιλοδοξίες τους.
Γιατί αεροσκάφη του τύπου αυτού γεννήματα του ονείρου και της ανάγκης είναι δίχως να είμαι σε θέση να σας ενημερώσω ποιο προηγήθηκε ποιου.



Πρόκειται για το εν ονόματι 787 Dreamliner νέο δημιούργημα της Boeing και το πρώτο της αεροσκάφος παραχωρήθηκε στις Ιαπωνικές αερογραμμές All Nippon Airways αλλά με τριετή καθυστέρηση.


Οι καθυστερήσεις οφείλονται σε μία σειρά ατέλειες κατασκευής που βρέθηκαν στα τεστ και έπρεπε να διορθωθούν. Το ενεργειακά οικονομικό αεροσκάφος έχει κατασκευασθεί από σύνθετα ελαφρά υλικά.



Η Boeing σκοπεύει να κατασκευάζει 10 παρόμοια αεροσκάφη μηνιαίως από το 2013. Η εταιρεία ισχυρίζεται πως το μονόπτερο αεροσκάφος διαθέτει τα μεγαλύτερα παράθυρα σε όλη την αεροπορική βιομηχανία,
τη χαμηλότερου ύψους καμπίνα και τον καθαρότερο αέρα, χαρακτηριστικά που συνδυασμένα στοχεύουν στο να επιτρέπουν στους επιβάτες να φθάνουν στους προορισμούς τους περισσότερο ανανεωμένοι.


Όμως τα προβλήματα με το Dreamliner έπληξαν τη φήμη της Boeing και η εταιρεία ελπίζει πως η επιτυχής εκκίνηση του θα σβήσει την άσχημη ανάμνηση των καθυστερήσεων που σημειώθηκαν στη κατασκευή του.


Όπως τονίζουν οι επικεφαλής της εταιρείας, το νέο αεροσκάφος της οικογένειας αεροπλάνων 787 αντιπροσωπεύει ένα εκπληκτικό τεχνολογικό επίτευγμα πρωτοφανές στην ιστορία της αεροναυπηγικής που θα βάλει τις βάσεις για τον τρόπο με τον οποίο θα κατασκευάζονται οι νέες γενιές αεροπλάνων, χρησιμοποιώντας δηλαδή ελαφρά σύνθετα υλικά αντί τα παραδοσιακά του αλουμινίου, του ατσαλιού.
Σήμερα, η παραγωγή του αεροπλάνου τρέχει μόλις με 2,5 σκάφη μηνιαίως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: