
· Σχέδιο δράσης για ληξιπρόθεσμες οφειλές: Το γνωστό παραμύθι με τις οφειλές προς το δημόσιο 41 δις εκ των οποίων το 90% χρωστούν πρόσωπα νομικά και δεν πρόκειται να εισπραχθεί μία επειδή εντός τους για παράδειγμα εμπεριέχεται και η Ακρόπολις χρηματιστηριακή (τα δομημένα) όπου έχει κλείσει εδώ και χρόνια.
· Σχέδιο για αναδιοργάνωση και με ιδιωτικοποίηση των φοροεισπρακτικών μηχανισμών (εδώ πέραν όλων των υπολοίπων έχει ζήτημα αντισυνταγματικής διάθεσης απορρήτων οικονομικών στοιχείων σε χέρια ιδιωτών)
· Σχέδιο δράσης για «πάταξη λαθρεμπορίας καυσίμων» για το οποίο ουδέν αναμένουν αφού όσες παρεμβάσεις έχουν σημειωθεί τα τελευταία χρόνια αφορούν μικρολαθρέμπορους (ανθεμίδηδες Θεσσαλονίκη) ενώ η μία και μοναδική που αφορούσε τον Αλαφούζο ενταφιάστηκε σε χρόνο μηδενικό. (Μητσοτάκης Μαμιδάκης Μπακατσέλος είναι υπεράνω πάσης .. υποψίας)
· «Σχέδιο επιτάχυνσης και αναμόρφωσης ΕΣΠΑ, με βάση και τις σχετικές διαπραγματεύσεις με ΕΕ»: Πρόκειται για την επιτυχία των δοσιλόγων για την οποία διεκδικεί δάφνες η κυβέρνηση από
την αλητοελιτοκρατία.. Γιατί αυτή θα το ξεκοκαλίσει ως το τελευταίο ευρώ του και όχι προηγουμένως της έχει η κυβέρνηση εξασφαλίσει την μεγιστοποίηση των κερδών δια μέσου της ισοπέδωσης των εργασιακών σχέσεων. Και για του λόγου το αληθές ακολουθεί το εξής:
· «Σχέδιο νόμου για άρση εμποδίων για επιχειρηματικότητα»: για νέα ασύδοτη κερδοφορία σε ντόπιο και ξένο κεφάλαιο με μισθούς πείνας.
· «Επιτάχυνση αδειοδοτήσεων (με έμφαση στις επενδύσεις ΑΠΕ) - δραστική μείωση του όγκου των φακέλων που εκκρεμούν προς έγκριση»: Ενα ακόμη νομοσχέδιο που συρρικνώνει τους όρους και προϋποθέσεις επιχειρηματικής δραστηριότητας στον ενεργειακό τομέα και κυρίως στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, που αυτό το διάστημα προκρίνονται από ξένες και ντόπιες ενεργειακές επιχειρήσεις, καθώς αναμένονται κέρδη δισεκατομμυρίων ευρώ σε βάρος των λαϊκών νοικοκυριών, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην υπόλοιπη ΕΕ.
· «Εξέταση της σκοπιμότητας τροποποίησης νόμου για κρουαζιερόπλοια (σε συνεργασία με υπ. Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας)»: Νέο «γύρο» ρυθμίσεων σε βάρος του καμποτάζ, προκειμένου να φέρει σε ακόμη χειρότερη θέση τους ναυτεργάτες, ετοιμάζει η κυβέρνηση.
· Νέα επίθεση στα εργασιακά και μισθολογικά δικαιώματα των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες, ακόμη και νέες αυξήσεις στο κόμιστρο, θα πρέπει να αναμένεται από το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την «εξυγίανση των συγκοινωνιακών φορέων».
· Κούφιες επιχειρηματικές δράσεις πέραν των γεωργοκτηνοτροφικών αναμένεται να εισάγει το νομοσχέδιο του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για την «αξιοποίηση της γεωργικής γης». Ποια αξιοποίηση αφού ότι παράγεται με εντολή της ΕΟΚ πετάγεται στις χωματερές..
· Κακά «μαντάτα» περιμένουν τη μικρομεσαία αγροτιά και από το νομοσχέδιο για την «αναδιάρθρωση της αγροτικής παραγωγής και αλλαγής αγροτικού ισοζυγίου», με δεδομένη τη στοχοπροσήλωση της κυβέρνησης στην εξυπηρέτηση των μονοπωλίων παραγωγής τροφίμων και της μεταποιητικής βιομηχανίας και όχι των διατροφικών αναγκών του λαού. Δηλαδή αντί του σταριού ή της ζάχαρης για παράδειγμα θα υποχρεώσουν την γόνιμη ελληνική γη στην παραγωγή χημικά μεταλλαγμένων υποκατάστατων τα οποία θα είναι άκρως επικίνδυνα για την υγεία..
Πρόκειται περί αλητών του αίσχιστου πολιτικού είδους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου