Για να φτάσουμε στο μεγάλο φαγοπότι. Το περιβάλλον και την ενέργεια. Εκεί όπου τα ευρώ είναι πολλά σου λέω Άρη. Και όπου τα κορυφαία αρπακτικά του καπιταλιστικού είδους οσφραίνονται την οσμή του χρήματος το κοινωνικό αίμα θα τρέξει ως χείμαρρος.
· Ολοκλήρωση σχεδίου νόμου για αλλαγή διαδικασιών περιβαλλοντικής αδειοδότησης, με το οποίο θεσπίζεται περιβαλλοντική αδειοδότηση βιομηχανικών, τουριστικών, ενεργειακών και άλλων δραστηριοτήτων με όρους «fast track», ενώ παράλληλα παραδίδεται από το κράτος σε ιδιώτες τόσο ο έλεγχος των περιβαλλοντικών μελετών, όσο και ο έλεγχος της τήρησης των περιβαλλοντικών όρων από τα μονοπώλια κατά την περίοδο λειτουργίας των εγκαταστάσεων!
· Οριστικό σχέδιο ρύθμισης για τα αυθαίρετα. Πρόκειται για ένα ακόμη φοροεισπρακτικό σαφάρι, που θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες αυθαίρετων κατασκευών, προκειμένου αυτές να εξαιρεθούν από την κατεδάφιση από 20 έως 40 χρόνια.
· Ολοκλήρωση σχεδίου νόμου για αλλαγή τόπου έκδοσης οικοδομικών αδειών, με το οποίο καταργούνται οι πολεοδομίες, ενώ τον έλεγχο για την εφαρμογή της οικοδομικής άδειας κατά τα στάδια ανέγερσης μιας οικοδομής αναλαμβάνει ένα Σώμα Ελεγκτών Δόμησης, που θα αποτελείται από ιδιώτες μηχανικούς!
· Σχέδιο για Κερατέα. Η «λύση» που συζητά το υπουργείο βρίσκεται στο πλαίσιο της γενικότερης κυβερνητικής πολιτικής για την ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης των απορριμμάτων στην Αττική, που θα πολλαπλασιάσει τα τέλη καθαριότητας που πληρώνουν οι λαϊκές οικογένειες.
· Αντιμετώπιση εμπλοκών στην προώθηση των 5 μεγάλων αυτοκινητόδρομων. Πρόκειται για πρόσθετες εγγυήσεις κερδοφορίας, επιδοτήσεις και αποζημιώσεις που διεκδικούν οι πέντε μεγάλοι όμιλοι για να ξαναρχίσουν τα έργα κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων και για τους οποίους ήδη ο λαός, με βάση τις συμβάσεις παραχώρησης που ψήφισαν το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και ο ΛΑ.Ο.Σ., πληρώνουν πανάκριβα διόδια, που έχουν αυξηθεί ακόμη και πάνω από 400% από το 2008.
Και για να μην παρουσιαστούν νομικά κωλλύματα στο αφανιστικό σαφάρι που θα εξαπολύσουν κατά του Ελληνικού έθνους, στήνουν και μια δικαιοσύνη «fast track» σε μεγάλες υποθέσεις δημοσίου ενδιαφέροντος. (σε ποιο δημόσιο αναφέρονται όταν αυτό το καταργούν παραδίδοντας τα πάντα στους ιδιώτες ξέρουν μόνο αυτοί που τους βαφτίζουν).. Ουσιαστικά, πρόκειται για ελιγμό της κυβέρνησης απέναντι στη λαϊκή δυσαρέσκεια και σε υποθέσεις διαφθοράς που εμπλέκονται πολιτικά πρόσωπα (υπουργοί, υφυπουργοί), καθώς και κρατικοί λειτουργοί. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, θα έχουμε δίκες «εξπρές», όπου τα εμπλεκόμενα πολιτικά πρόσωπα θα δικάζονται κατά προτεραιότητα στο 3μελές Εφετείο Κακουργημάτων, εκτός από τα αδικήματα που δικάζονται με βάση το άρθρο 86 του Συντάγματος (περί ευθύνης υπουργών).
· Ολοκλήρωση σχεδίου νόμου για αλλαγή διαδικασιών περιβαλλοντικής αδειοδότησης, με το οποίο θεσπίζεται περιβαλλοντική αδειοδότηση βιομηχανικών, τουριστικών, ενεργειακών και άλλων δραστηριοτήτων με όρους «fast track», ενώ παράλληλα παραδίδεται από το κράτος σε ιδιώτες τόσο ο έλεγχος των περιβαλλοντικών μελετών, όσο και ο έλεγχος της τήρησης των περιβαλλοντικών όρων από τα μονοπώλια κατά την περίοδο λειτουργίας των εγκαταστάσεων!· Οριστικό σχέδιο ρύθμισης για τα αυθαίρετα. Πρόκειται για ένα ακόμη φοροεισπρακτικό σαφάρι, που θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες αυθαίρετων κατασκευών, προκειμένου αυτές να εξαιρεθούν από την κατεδάφιση από 20 έως 40 χρόνια.
· Ολοκλήρωση σχεδίου νόμου για αλλαγή τόπου έκδοσης οικοδομικών αδειών, με το οποίο καταργούνται οι πολεοδομίες, ενώ τον έλεγχο για την εφαρμογή της οικοδομικής άδειας κατά τα στάδια ανέγερσης μιας οικοδομής αναλαμβάνει ένα Σώμα Ελεγκτών Δόμησης, που θα αποτελείται από ιδιώτες μηχανικούς!
· Σχέδιο για Κερατέα. Η «λύση» που συζητά το υπουργείο βρίσκεται στο πλαίσιο της γενικότερης κυβερνητικής πολιτικής για την ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης των απορριμμάτων στην Αττική, που θα πολλαπλασιάσει τα τέλη καθαριότητας που πληρώνουν οι λαϊκές οικογένειες.
· Αντιμετώπιση εμπλοκών στην προώθηση των 5 μεγάλων αυτοκινητόδρομων. Πρόκειται για πρόσθετες εγγυήσεις κερδοφορίας, επιδοτήσεις και αποζημιώσεις που διεκδικούν οι πέντε μεγάλοι όμιλοι για να ξαναρχίσουν τα έργα κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων και για τους οποίους ήδη ο λαός, με βάση τις συμβάσεις παραχώρησης που ψήφισαν το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και ο ΛΑ.Ο.Σ., πληρώνουν πανάκριβα διόδια, που έχουν αυξηθεί ακόμη και πάνω από 400% από το 2008.
Και για να μην παρουσιαστούν νομικά κωλλύματα στο αφανιστικό σαφάρι που θα εξαπολύσουν κατά του Ελληνικού έθνους, στήνουν και μια δικαιοσύνη «fast track» σε μεγάλες υποθέσεις δημοσίου ενδιαφέροντος. (σε ποιο δημόσιο αναφέρονται όταν αυτό το καταργούν παραδίδοντας τα πάντα στους ιδιώτες ξέρουν μόνο αυτοί που τους βαφτίζουν).. Ουσιαστικά, πρόκειται για ελιγμό της κυβέρνησης απέναντι στη λαϊκή δυσαρέσκεια και σε υποθέσεις διαφθοράς που εμπλέκονται πολιτικά πρόσωπα (υπουργοί, υφυπουργοί), καθώς και κρατικοί λειτουργοί. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, θα έχουμε δίκες «εξπρές», όπου τα εμπλεκόμενα πολιτικά πρόσωπα θα δικάζονται κατά προτεραιότητα στο 3μελές Εφετείο Κακουργημάτων, εκτός από τα αδικήματα που δικάζονται με βάση το άρθρο 86 του Συντάγματος (περί ευθύνης υπουργών).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου