Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Οι θεατρινισμοί του ανασχηματισμού

Είπα να μην ασχοληθώ εκτεταμένα παρά μόνον αποσπασματικά. 
Νόημα δεν είχε. 
Απλώς θα προσέφερα κι εγώ νερό στον επικοινωνιακό μύλο της κυβέρνησης έτσι ώστε να παραχθεί η φρατζόλα δίχως ψίχα που επιδιώκουν. 


Αφού όμως διά μέσου του ταχυδρομείου επιμένετε πως μοιάζω να ξέρω πρόσωπα και πράγματα –και βέβαια ξέρω- να πούμε δυο λέξεις.. 


Πρόκειται για ανασχηματισμό που καμία σχέση δεν έχει με την εθνική ανάγκη, 
για το εθνικής συνεργασίας έτσι όπως έχουν πολιτικά μετεξελιχθεί τα συγκεκριμένα στελέχη του ΠΑΣΟΚ συζητείται, 
τα περί προσωπικοτήτων μου είναι παντελώς αδιάφορα επειδή κατά την άποψή μου
προσωπικότητα είναι ο μηχανικός του αυτοκινήτου μου επειδή μου παρέχει την ασφαλή μεταφορά μου, 
και τέλος αυτό των τεχνοκρατών δίχως κάποιο πολιτικό προσδιορισμό εμπρός του, 
είναι αρκούντως ύποπτο επειδή παραπέμπει στον απεχθή τραπεζίτη ή τον χρηματιστή.


Επομένως στην νέα κυβέρνηση απλώς ανακατεύθηκε η τράπουλα για να μοιραστεί ξανά από την αρχή έτσι ώστε οι παίκτες οι οποίοι επιλέχθηκαν να κάτσουν στο υπουργικό τραπέζι να είναι έτοιμοι για τις εκλογές. Γιατί θα το πω ξανά. Εκλογές θα γίνουν και λίαν συντόμως..


Ως εκ τούτων αυτός ο ανασχηματισμός αν παρουσιάζει κάποιο ενδιαφέρον αυτό βρίσκεται στην Παπανδρεϊκή παραδοχή, 
πως ο εσωκομματικός του αντίπαλος υπερέχει και άρα όφειλε αν ήθελε- 
(όχι εκλογικά εκεί άπαντες γνωρίζουν τι ακριβώς θα συμβεί)- 
 κοινωνικά να διασωθεί, 
να του απελευθερώσει χώρο.


Με τον συγκεκριμένο κύριο ασχολήθηκα σε προηγούμενη ανάρτηση και με δεδομένο πως η επανάληψη εκτός από μητέρα της μάθησης είναι και αιτία κορεσμού και αηδίας δεν σκοπεύω να ασχοληθώ μαζί του ξανά. 


Άλλωστε οι δηλώσεις του υπήρξαν και τα διαπιστευτήρια των προθέσεών του προς τους τοκογλύφους. 


Και το δεύτερο εντοπίζεται στην συγκρότηση της κυβερνητικής επιτροπής με το οποίο επίσης το πρωθυπουργικό ανδρείκελο παραδέχθηκε την ολική ανικανότητά του να διοικήσει εάν ολιγομελές σχήμα ανθρώπων. 


Η επιτροπή ήταν πάγιο αίτημα για την αποκατάσταση της θεσμικής δομής στην λειτουργία της κυβέρνησης, μου είχε κάποτε πει δια των γνωστών μεγαλοστομιών, 
(αποκατάσταση της θεσμικής δομής) 
κυβερνητικό στέλεχος, όταν το σύνολο της κυβέρνησης πάσχει από πολιτικό προσανατολισμό! 


Επομένως αν επί της ουσίας, της εφαρμοσμένης πολιτικής, έχει η χώρα δια του μνημονίου δεσμευτεί με τις αλυσίδες των τοκογλύφων, 


διερωτώμαι σε ποιες αλλαγές μπορεί το οποιοδήποτε πρόσωπο, εσείς, εγώ, αυτοί που ενθρονίστηκαν, να προβεί,  δίχως να αμφισβητηθεί πρωτίστως αυτό. 
Η υποθήκευσή μας. 
Αυτά και τέλος με τους θεατρινισμούς του ανασχηματισμού..

Δεν υπάρχουν σχόλια: