Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Πράσιν (πράσσειν) άλογα/παπαγάλοι και αφυπνισμένοι

αν αυτή η ισοπέδωση κατά δικαίων και αδίκων μήτσο μου δεν
είναι  φασισμός
τότε όρισέ μου εσύ τι είναι..
Μεταφέρω ως μακροσκελές άρα κρύο ανέκδοτο την άποψη κάποιου Μήτσου Π, 
που κατέφτασε με την υποσημείωση κατεπείγον στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο. 


Αν την αναρτώ, (έχω δηλώσει μόνον επώνυμες θα είναι οι αναρτήσεις, έτσι, συμφωνείτε ή διαφωνείτε, αν θέλετε να προστατέψετε την ανωνυμία σας κάντε χρήση των σχολίων υπό την αυστηρή προϋπόθεση πως δεν θα είναι υβριστικά) , το κάνω γιατί έχω τόσο στολίσει τους τάχα μου αγανακτισμένους ώστε αν θέλουν ας με κατατάξουν στους αγανακτισμένους με την αφεντιά τους και κυρίως για να ακουστεί ο αντίλογος..

Ιδού τι λέει.. ο.. Μήτσος, (με την ευκαιρία να του επισημάνω  πως οι θέσεις μου έχουν αποτυπωθεί μερικές αναρτήσεις παρακάτω και ας ανατρέξει να τις διαβάσει).




ΜΕΡΟΣ Α'. Οσες ναρκισσιστικές προσπάθειες και να γίνονται μήπως μπορέσει να κουκουλωθεί και να κρυφτεί με πρασινάδες η καρβουνόσκονη, διαχέεται αλίμονο προς όλα τα σημεία του ορίζοντα: και βέβαια αυτό που κάνουμε με παπαγάλους δεν νοείται ως διάλογος!
(Ζητώ δε συγγνώμην από τους πραγματικούς παπαγάλους, τα πουλιά παπαγάλους δηλαδή που είναι και οι μόνοι αθώοι παπαγάλοι).
ΜΕΡΟΣ Β'. Εάν οι συγκεντρώσεις στο Σύνταγμα ήντουσαν προεκλογικές τα κόμματα και οι παπαγάλοι τους (όχι τα πουλιά) θα μιλάγανε για 100.000 έως 150.000 κόσμο, εάν όχι και για παραπάνω. Επειδή όμως πρόκειται για συγκεντρώσεις πολιτών χωρίς κομματικά και εργατοπατρικά καπέλα και δεσμεύσεις (και ελπίζω ολόψυχα αυτό να παραμείνει έτσι), τα νούμερα που αναφέρονται μέχρι στιγμής είναι κάτι ανάμεσα σε 15.000 έως 30.000. Για τις άλλες πόλεις βέβαια τα νούμερα αναφέρονται ως πολύ μικρότερα. Η προσπάθεια απαξίωσης-αποπροσανατολισμού και από τα κόμματα και από την κυβέρνηση και από τα ΜΜΕ (ηλεκτρονικά και μη) είναι δυστυχώς πολύ διαφανής, κυρίως χθες, από τον πιο «σοβαρό» αλλά όχι «κίτρινο» Τύπο. Εντύπωση -τρόπος του λέγειν- προκαλεί η πλήρης αποσιώπηση ενός από τα κύρια και πλέον ηχηρά συνθήματα που ακούγονται: «προδότες-προδότες». Από τα μεγάλα κανάλια δεν με εκπλήσσει καθόλου, αλλά από μέρους του λεγόμενου «σοβαρού» Τύπου θα περίμενα κάποιο σαφή εντοπισμό αυτού του χαρακτηρισμού και όχι πλήρη αποσιώπηση ή στην καλύτερη περίπτωση μια μικρομνεία στα ψιλά μπας και περάσει απαρατήρητη.
ΥΓ.: Η σοβαροφάνεια είναι σίγουρα ένα από τα χειρότερα ελαττώματά μας ως Ελληνες και ασφαλώς αποτελεί και ισχυρή τροχοπέδη.
Μήτσος Π





Μόνο μια παρατήρηση επί της διαδικασίας κ. Μήτσο.. Όντας στο δημοσιογραφικό πεζοδρόμιο έτη πολλά να σε πληροφορήσω πως είναι η μόνη διαδήλωση που έχει χορηγούς τους εργολάβους επειδή τόση προβολή δεν έχει υπάρξει ξανά, και ότι ο αριθμός τους είναι κατά πολύ μικρότερος εκείνου που δίνουν από κοινού εργολάβοι και αστυνομία. Σε βεβαιώ και οι συνάδελφοί μου κατάλαβαν και γελούν είμαι σίγουρος..
Κλύδωνας

Δεν υπάρχουν σχόλια: