Τρισάθλιο παιχνίδι σε βάρος της κοινωνίας παίζουν κατασκευαστικοί όμιλοι,
τραπεζίτες και κυβέρνηση.
Οι δεύτεροι, οι τραπεζίτες επιβεβαιώνοντας το όνομά τους ως κοινωνικά παράσιτα εκβιάζουν, την κυβέρνηση για γενναία αύξηση των επιτοκίων,
και στην απαίτησή τους αυτή τους συνδράμουν οι κατασκευαστικοί όμιλοι οι οποίοι αφού δεν χρηματοδοτούνται διέκοψαν και τα έργα.
Στο μεταξύ όμως εξακολουθούν να εισπράττουν τα διόδια τα οποία κατευθύνονται ευθέως στις τσέπες των γνωστών ομίλων με τις συμβάσεις παραχώρησης που υπέγραψαν από κοινού ο
..αντιμνημονιακός Σαμαράς και ο μνημονιακός Παπανδρέου.
Ο λόγος που ακόμη και αυτοί εκβιάζουν τα κυβερνητικά δουλικά,
είναι πως οι τράπεζες διεκδικούν πρόσθετα ανταλλάγματα, και φυσικά όπως προαναφέραμε γενναία αύξηση του επιτοκίου,
που βεβαίως θα πληρώσουμε εμείς.
Το ωραίο είναι πως οι τράπεζες που δεν χρηματοδοτούν, συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα αλλά δεν εμφανίζονται διατεθειμένες να χρηματοδοτήσουν τα έργα,
αν δεν λάβουν τα επιπλέον πακέτα που ζητούν..
Πολυτέλεια περιττή είναι να προσθέσω πως το δέμα των πρόσθετων εγγυήσεων που τους πρόσφεραν τα κυβερνητικά τους δουλικά τους το επέστρεψαν ως απαράδεκτο,
για να βρεθούν οι σχέσεις τους από εκεί ακριβως που ξεκίνησαν.
Το μηδέν με τον λαό να συνθλίβεται στην μέση και από τους τρεις..
Και προσέξτε τώρα νταβατζιλίκι.
Από το συνολικό κόστος των 8,7 δισ. ευρώ για την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων,
το Δημόσιο, δηλαδή ο λαός μέσω του κρατικού προϋπολογισμού, καταβάλλει 2,3 δισ. ευρώ,
3,2 δισ. ευρώ καταβάλλουν απευθείας οι χρήστες από τα διόδια,
3,3 δισ. ευρώ είναι τα τραπεζικά δάνεια και
800 εκατ. ευρώ είναι τα ίδια κεφάλαια των ιδιωτικών ομίλων (δηλαδή 9,19%),
που θα εκμεταλλεύονται τα έργα για 30 ολόκληρα χρόνια!
Συμβάσεις που θα ζήλευε και ο Λεοπόλδος του Κονγκό.
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ;
τραπεζίτες και κυβέρνηση.
Οι δεύτεροι, οι τραπεζίτες επιβεβαιώνοντας το όνομά τους ως κοινωνικά παράσιτα εκβιάζουν, την κυβέρνηση για γενναία αύξηση των επιτοκίων,
και στην απαίτησή τους αυτή τους συνδράμουν οι κατασκευαστικοί όμιλοι οι οποίοι αφού δεν χρηματοδοτούνται διέκοψαν και τα έργα.
Στο μεταξύ όμως εξακολουθούν να εισπράττουν τα διόδια τα οποία κατευθύνονται ευθέως στις τσέπες των γνωστών ομίλων με τις συμβάσεις παραχώρησης που υπέγραψαν από κοινού ο
..αντιμνημονιακός Σαμαράς και ο μνημονιακός Παπανδρέου.
Ο λόγος που ακόμη και αυτοί εκβιάζουν τα κυβερνητικά δουλικά,
είναι πως οι τράπεζες διεκδικούν πρόσθετα ανταλλάγματα, και φυσικά όπως προαναφέραμε γενναία αύξηση του επιτοκίου,
που βεβαίως θα πληρώσουμε εμείς.
Το ωραίο είναι πως οι τράπεζες που δεν χρηματοδοτούν, συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα αλλά δεν εμφανίζονται διατεθειμένες να χρηματοδοτήσουν τα έργα,
αν δεν λάβουν τα επιπλέον πακέτα που ζητούν..
Πολυτέλεια περιττή είναι να προσθέσω πως το δέμα των πρόσθετων εγγυήσεων που τους πρόσφεραν τα κυβερνητικά τους δουλικά τους το επέστρεψαν ως απαράδεκτο,
για να βρεθούν οι σχέσεις τους από εκεί ακριβως που ξεκίνησαν.
Το μηδέν με τον λαό να συνθλίβεται στην μέση και από τους τρεις..
Και προσέξτε τώρα νταβατζιλίκι.
Από το συνολικό κόστος των 8,7 δισ. ευρώ για την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων,
το Δημόσιο, δηλαδή ο λαός μέσω του κρατικού προϋπολογισμού, καταβάλλει 2,3 δισ. ευρώ,
3,2 δισ. ευρώ καταβάλλουν απευθείας οι χρήστες από τα διόδια,
3,3 δισ. ευρώ είναι τα τραπεζικά δάνεια και
800 εκατ. ευρώ είναι τα ίδια κεφάλαια των ιδιωτικών ομίλων (δηλαδή 9,19%),
που θα εκμεταλλεύονται τα έργα για 30 ολόκληρα χρόνια!
Συμβάσεις που θα ζήλευε και ο Λεοπόλδος του Κονγκό.
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου