Αύξηση κερδών κατά 1.267,7% παρουσίασε η ΟΛΘ ΑΕ για το α΄ τρίμηνο του 2011 αφού διαμορφώθηκαν στα 2,348 εκατ. ευρώ, έναντι των 171,7 χιλ. ευρώ του 2010,
αλλά το μυστικό είναι αλλού..
Πως από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μεταφορτώνονται καθ’ υποχρέωση υγρά καύσιμα για το μόρφωμα των Σκοπίων και εμπορεύματα μεγάλης αξίας για την Σερβία που το χρησιμοποιεί κι αυτή ως λιμάνι του εξαγωγικού αλλά και του εισαγωγικού της εμπορίου.
Επομένως σιωπηλοί υπαινιγμοί του τύπου δείτε μας τι όμορφοι που είμαστε και τι ωραία που
τα κάνουμε αλλού. Γιατί είναι στους πάντες γνωστό,
πως η Ελλάδα εισάγει τα πάντα και εξάγει αποκλειστικά την μιζέρια της.
Έτσι δεν είναι διόλου παράξενο που ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ ΑΕ το διάστημα Ιανουάριος – Μάρτιος 2011 διαμορφώθηκε σε 11,887 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 7,14% έναντι των 11,095 εκατ. ευρώ το πρώτο τριμήνου του 2010,
με τα προ φόρων κέρδη της εταιρίας να έχουν εκτιναχθεί στα 2,961 εκατομμύρια ευρώ αυξημένα και αυτά καταμεσής της λαϊκής ανέχειας κατά 688,20% έναντι των 375 χιλιάδων ευρώ της περυσινής χρονιάς.
«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης συνεχίζει την αναπτυξιακή του πορεία, καθώς -όπως δείχνουν τα στοιχεία- οι δυνατότητες του είναι πολύ μεγάλες»
σχολιάζει ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης,
ο οποίος επισημαίνει παράλληλα ότι η ΟΛΘ ΑΕ βρίσκεται σε ρόλο βασικού πυλώνα για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας, κρύβοντας φυσικά το είδος αλλά και τον προορισμό των εμπορευμάτων που διακινούνται από αυτό..
αλλά το μυστικό είναι αλλού..
Πως από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μεταφορτώνονται καθ’ υποχρέωση υγρά καύσιμα για το μόρφωμα των Σκοπίων και εμπορεύματα μεγάλης αξίας για την Σερβία που το χρησιμοποιεί κι αυτή ως λιμάνι του εξαγωγικού αλλά και του εισαγωγικού της εμπορίου.
Επομένως σιωπηλοί υπαινιγμοί του τύπου δείτε μας τι όμορφοι που είμαστε και τι ωραία που
τα κάνουμε αλλού. Γιατί είναι στους πάντες γνωστό,
πως η Ελλάδα εισάγει τα πάντα και εξάγει αποκλειστικά την μιζέρια της.
Έτσι δεν είναι διόλου παράξενο που ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ ΑΕ το διάστημα Ιανουάριος – Μάρτιος 2011 διαμορφώθηκε σε 11,887 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 7,14% έναντι των 11,095 εκατ. ευρώ το πρώτο τριμήνου του 2010,
με τα προ φόρων κέρδη της εταιρίας να έχουν εκτιναχθεί στα 2,961 εκατομμύρια ευρώ αυξημένα και αυτά καταμεσής της λαϊκής ανέχειας κατά 688,20% έναντι των 375 χιλιάδων ευρώ της περυσινής χρονιάς.
«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης συνεχίζει την αναπτυξιακή του πορεία, καθώς -όπως δείχνουν τα στοιχεία- οι δυνατότητες του είναι πολύ μεγάλες»
σχολιάζει ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης,
ο οποίος επισημαίνει παράλληλα ότι η ΟΛΘ ΑΕ βρίσκεται σε ρόλο βασικού πυλώνα για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας, κρύβοντας φυσικά το είδος αλλά και τον προορισμό των εμπορευμάτων που διακινούνται από αυτό..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου