Σάββατο 2 Ιουλίου 2022

Η ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ

Κάποιοι εξακολουθούν πεισματικά να μου επισημαίνουν πως υπήρξα φανατικός οπαδός της εξέδρας του Ανδρέα Παπανδρέου και ότι σε όσα τώρα υψώνω σημαία αντίστασης τα είχα τότε καταπιεί.. 

 

Πρώτον όσοι έχουν διάθεση αντιπαράθεσης δημόσια ενώπιον θεατών η ακροατών.

 

 

Δεύτερον: Δεν θα πολεμούσα σκιές ως Δον Κιχώτης. Δεν ήταν τόσο ηλίθια η συντριπτική πλειοψηφία της γενιάς μου για να τρυπήσει την θεσμική ομπρέλα προστασίας που είχε ανοίξει ο Αντρέας σε σχέση με την πολιτική κοινωνική και οικονομική της ασφάλεια 

Χρειάστηκε μια σκευωρία (Κοσκωτάς) του Εφιάλτη (φωτοτυπία της η Νοβάρτις) τη συνδρομή όλων των κατακαθιών της κοινωνίας (ο ακροδεξιός πρόεδρος του Ειδικού Δικαστηρίου -Κόκκινος: πάρτε αυτά τα καθάρματα από εμπρός μου --για τους πρεζο – χαφχεδο- μάρτυρες -- για να προκληθεί μια μικρή ρωγμή που αποκαταστάθηκε τρία χρόνια μετά μ’ εμένα πράγματι σημαιοφόρο, παρά το ότι στα ραδιόφωνα ούρλιαζαν οι αγάμητες Κατίνες για την …αμαρτωλή σχέση του με την Μιμή.. 

Και για να το βουλώσει η δεξιά της υποκρισίας: 

Μάθετε λοιπόν σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά πως ο Κωσταντίνος (όχι ο Κωστάκης) Καραμανλής , μου είχε στείλει όταν ήμουν αρχισυντάκτης και παρουσιαστής ειδήσεων συγχαρητήρια επιστολή, γιατί την περίοδο εκείνη τον είχα στηρίξει στην προεδρία!! Ο λόγος βρισκόταν στο ότι του είχαν μανιωδώς επιτεθεί οι σμπίροι της παράταξής του, υπό το επαναλαμβανόμενο σύνθημα ο « σοσιαλμανής!!». 

Κι ο μαλάκας ο Κυρ Παντελής τους ακολουθούσε.. Απαιτήθηκε το 2010 και το Καστελόριζο για να μάθει τι στη πραγματικότητα σημαίνει το παραμύθι της ελεύθερης οικονομίας που του πουλούσαν.. 

Και τρίτον : Είχα πράγματι γοητευτεί από το μυαλό του γιατί είχα την τύχη να εισέρχομαι άνευ ελέγχων στο Καστρί. Ακόμη και ο πλανητάρχης-- παρόντων πολλών ελλήνων δημοσιογράφων-- που τον είχε καλέσει τον προσφωνούσε κύριε καθηγητά και όχι κύριε πρόεδρε γιατί υπήρξε φοιτητής του.. 

Κι όσο για την πολιτική και κοινωνική του ηθική μια ατάκα του τον καιρό που τον πίεζαν να ορίσει διάδοχο, επαρκεί: 

«ΤΟΝ ΔΙΑΔΟΧΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΟΡΙΣΩ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΕΣ ΕΥΓΕΝΙΕ»

Αργότερα και μετά τον θάνατό του οι Σημιτομαϊμούδες του εκσυγχρονισμού μοίραζαν δαχτυλίδια..

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: