Τρίτη 10 Μαΐου 2016

ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΥΣΟΦΟΡΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

news297c
 Ανωνύμου του Έλληνος

Οι διαφημίσεις ύπουλα καταστρέφουν την φαιά εγκεφαλική ουσία, επιβάλλουν πρότυπα και κανόνες συμπεριφοράς, εκατομμύρια πιθηκάκια συμπεριφέρονται στην καθημερινή ζωή με ό,τι βλέπουν και ακούνε στις διαφημίσεις, που πολλές είναι κακέκτυπα του παλιού ηλίθιου ελληνικού κινηματογράφου. 

Πυρετωδώς και αποτελεσματικά, σε προετοιμάζουν, όχλε, να δεχτείς αδιαμαρτύρητα το πολιτικό αφιόνι των γερμανοτσολιάδων. 


Τα βαποράκια του δοσιλογισμού, που αποκαλούνται κατ’ ευφημισμό δημοσιογράφοι, διαβάζουν άκριτα την πραμάτεια των αφεντικών τους, σου σερβίρουν καταναλωτικά και πολιτικά υποπροϊόντα, που σε υποδουλώνουν μέρα την μέρα, σε κρατάνε κοιμισμένο. Κάνουν άριστα την δουλειά τους, αφού εσύ όχλε, τσιμπάς και σε κατευθύνουν τόσο εμπορικά όσο και πολιτικά - εκλογικά.

Τα πάσης φύσεως βοθροκάναλα με τους αχόρταγους Γερμανοτσολιάδες στήσανε εσχάτως πιο οργανωμένα και αποδοτικά μια παλιά απάτη. Έλεγαν μέχρι πρότινος: Σας δίνουμε δωρεάν 5 διπλές προσκλήσεις για το τάδε θέατρο, την τάδε συναυλία, γι να πάρετε μέρος στην κλήρωση, στείλτε μας μήνυμα (SMS) στον τάδε πενταψήφιο αριθμό. Κάθε αφελής υπολόγιζε: Έχω 1000 δωρεάν μηνύματα από το πρόγραμμα της τηλεφωνικής εταιρείας με την οποία είμαι συμβεβλημένος, ας στείλω, λοιπόν, δέκα μηνύματα, δεν έχω να χάσω τίποτα. Αμ δε! Αυτά τα μηνύματα προς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς ήταν εκτός σύμβασης με τον πάροχο και χρεώνονταν από 50 λεπτά και πάνω το καθένα. Τα βαποράκια, που αποκαλούνται κατ’ ευφημισμό δημοσιογράφοι... σπανίως ενημέρωναν το κοινό για την... τιμολογιακή λεπτομέρεια, για την απάτη.

Τους έβαλαν χέρι και από το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο (ΕΣΡ) και το γύρισαν στην χρυσοφόρα φάμπρικα του υποτιθέμενου «κουίζ». Κοπιάστε κόσμε! Δίνουμε τζάμπα προσκλήσεις, δωροεπιταγές, «παύλοβες», αυτοκίνητα αλλά και μετρητά! Για να μπείτε στην κλήρωση των δώρων, πρέπει να απαντήσετε στην ηλίθια ερώτηση: Τα παιδιά του Ζεβεδαίου ποιον πατέρα είχαν; Ή στην άλλη εξ ίσου φοβερή: Η Αθήνα είναι πρωτεύουσα της Ελλάδας, των Σκοπών, ή της Τουρκίας; Με τέτοιου φυράματος... εγκυκλοπαιδικές ερωτήσεις ξεσηκώνεται το κοινό, να στείλει SMS για να πάρεις μέρος στην κλήρωση. Σε συγκεκριμένο πενταψήφιο τηλεφωνικό αριθμό, βεβαίως, βεβαίως, με κόστος 1 ευρώ συν 23 λεπτά Φ.Π.Α.

Για να κάνουμε απλό υπολογισμό των κερδών των Μέσων Μαζικής Εξαχρείωσης (Μ.Μ.Ε.) από την όψιμη μανία να διευρύνουν τις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις του μέσου βλάκα! Για να μετρήσουμε ενδεικτικά και κατά μέσο όρο πόσο χρήμα βγαίνει από τις τσέπες του όχλου, που δεν έχει ψωμί να φάει, αλλά... θέλει ραπανάκια για την όρεξη! Ας υποθέσουμε ότι στον Α ραδιοφωνικό σταθμό στέλνονται κατά μέσο όρο 100 SMS για διεκδίκηση των δώρων ωριαίας εκπομπής, η δωροθέτηση επαναλαμβάνεται επί τουλάχιστον 15 ώρες την μέρα και αφορά 100 σταθμούς σε χρονικό διάστημα ενός έτους. Έχουμε: 100 SMS Χ 15 ωριαίες εκπομπές Χ 100 σταθμοί Χ 365 μέρες ίσον 54.700.000 ευρώ συν Φ.Π.Α. (23%) 12.592.500 ευρώ. Με το βλακώδες κόλπο του «κουίζ» σου κλέβουν, ηλίθιε, πάνω από 67 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: